En typisk äcklig hel/halvfabrikat produkt som wt människor köper och trycker i sig. Varför inte köpa riktig färsk krabba, hummer, etc istället för den där processade sk*ten som säkerligen är fullproppad med en massa tillsatser och dylikt..
En typisk äcklig hel/halvfabrikat produkt som wt människor köper och trycker i sig. Varför inte köpa riktig färsk krabba, hummer, etc istället för den där processade sk*ten som säkerligen är fullproppad med en massa tillsatser och dylikt..
kan bero på priset min käre Dr,Bong. Många kanske inte har dom pengarna. Jag har själv köpt Crabsticks eller SeaStick när jag gjort sushi hemma. Men håller dock med om att Smaken INTE är den bästa. Lite tager vad man haver mentalitet dvs.
Men för att slänga in en liten skojjig grejj så gick jag förbi frysdisken idag och fan till min belåtenhet att Eldorados "crapsticks" inte heter crapsticks utan "SeaSticks"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!