• 1
  • 2
2007-12-20, 21:58
Medlem
Enligt min personliga uppfattning är crabsticks något av den vidrigaste smörja man kan få tag i. Tvi.

/Lenn
Citera
2007-12-20, 22:21
Medlem
En typisk äcklig hel/halvfabrikat produkt som wt människor köper och trycker i sig. Varför inte köpa riktig färsk krabba, hummer, etc istället för den där processade sk*ten som säkerligen är fullproppad med en massa tillsatser och dylikt..
Citera
2007-12-20, 22:39
Medlem
FarbrorGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Bong
En typisk äcklig hel/halvfabrikat produkt som wt människor köper och trycker i sig. Varför inte köpa riktig färsk krabba, hummer, etc istället för den där processade sk*ten som säkerligen är fullproppad med en massa tillsatser och dylikt..

kan bero på priset min käre Dr,Bong. Många kanske inte har dom pengarna. Jag har själv köpt Crabsticks eller SeaStick när jag gjort sushi hemma. Men håller dock med om att Smaken INTE är den bästa. Lite tager vad man haver mentalitet dvs.
Citera
2007-12-20, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorGud
Joo joo Men endå!

Men för att slänga in en liten skojjig grejj så gick jag förbi frysdisken idag och fan till min belåtenhet att Eldorados "crapsticks" inte heter crapsticks utan "SeaSticks"

Crapsticks?
Citera
2007-12-20, 22:45
Medlem
FarbrorGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildebeest
Crapsticks?

haha joo ibland blir det ju helt klart bara fel med allt
Citera
2008-01-04, 23:06
Medlem
FarbrorGuds avatar
Nu till min förnöjelse så ser jag att även Ullmos (stavning) crabsticks inte heter crabsticks utan "Ullmo sticks"

"Vitfisk produkt med krabbsmak"
Citera
2011-11-20, 00:43
Medlem
likeithards avatar
Bumpar tråden och slänger in en extrafråga: vilka är dom godaste crabsticksen?

Jag har använt Pandalus, kostar strax under 5:- för 100 gram. Känns helt okey.

Jag tycker dom är svingoda som dom är och nej, jag har inget emot hårdprocessade fiskprodukter.

Men jag tycker texturen kunde vara lite "trådigare" för att mer efterlikna vitt krabbkött, det kanske finns ännu bättre märken?

Riktiga skaldjur är såklart mycket, mycket godare, men det är också svindyrt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in