The Burning Moon
Det är något speciellt med lågbudget filmer från 80/90-talet som filmats på video. Snygga gore-effekter, rätt händelserik men trots det finner jag den lite tråkig/småseg och det lutade åt en 2:a men landar på en 3:a för den sista kvarten.
transformers age of extinction
Mumsig budget och en hand full med coola CGI scener tillsammans med dåligt manus och extremt torr humor som i stort sätt alla Bay filmer har.
Vet inte vad som ska sägas om denna då den håller samma standard som de 2 senaste transformers filmerna.
Men gillar man de andra filmerna så kommer denna också vara underhållande.
Dock var jag personligen bara nöjd med den första och ger därför denna film - 5/10.
Vill dock ge den 5.5/10 för att Bay faktiskt hade mage att våga försöka sträcka filmen till 3 timmar.
Åh, äntligen kan jag andas igen. Höll på att dö av ihjälskrattning när jag såg 22 Jump Street. Fy fan vad rolig den var, till och med roligare än ettan. Fantastiskt.
Plöjde igenom Philip S. Hoffmans filmer på IMBD ännu en gång och stötte på filmen "Love Liza".
Den ser inte mycket ut för omvärlden på IMDB och mina förväntningar var låga.
Har nu sett hela filmen och jag är fullständigt...mållös. Hur kan denna film inte vara mer uppmärksam? Väldigt rå och deppig film men jag njöt av varenda sekund. 8/10
Åh, äntligen kan jag andas igen. Höll på att dö av ihjälskrattning när jag såg 22 Jump Street. Fy fan vad rolig den var, till och med roligare än ettan. Fantastiskt.
They live en bra idé och story men filmen var seg och kunde ha varit mer actionfylld och mer spännande. Spolade fram en del, seg något roligt klipp innan på youtube. Blev tyvärr besviken. 2/5 idén var god men skådespeleriet och produktionen vek.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!