Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-19, 01:15
  #253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Du är ju helt och hållet hjärndöd... Du måste vara bra dum i hufuvdet om det är så svårt att se konsekevenserna som blir när man släpper in inavlade kamelskötare i ett samhälle som har en sjuk jävla kvinnosyn, djurplågeri, pedofili, zoofili, hedersmord, stening, listan kan fan göras lång, men dumma idioter som du och alla andra kramare i detta landet verkar vara immuna mot att ta till er detta.

Jag är född på 80-talet om det nu spelar någon jävla roll..

Jag skiter väl i judarna, rädd för judarna? Har du någon källa på ditt otroligt jävla dumma snack, eller är du såhär dum på riktigt? Snälla, säg att du trollar...Och varför ska jag rösta på nazistslon? Jag förstår att du hyllar islam, med tanke på vilka nazister de är, alltså är du lika felvaccinerad själv.. Jag tycker synd om dig, men du vet, KBT funkar säkert bra på sådana som dig och med liknande villfarelser.

Och du bör nog läsa på lite vad fobi innebär innan du öppnar din dumma käft, nej min herre, detta får du minsann göra om och göra rätt.

Och "varför hade vi inte sådana problem dåååååå", för att NU är NU.. Är det så svårt att fatta? Indoktrineringen av den felknullade avkomman börjar fan redan innan ungen kan gå, då kokas det ihop en massa efterbliven sörja som man dillar i sina barn, sedan växer de upp och blir terrorister, försedda med tunga automatvapen från unga år..

Det är sådana som DU som frivillgit vill plocka in en så hjärnskadad jävla äckelreligion i samhället...
Islam är inget annat än ren jävla skit, men många verkar ha feta problem med att fatta det...

Det var du som tog upp fobi. Du tar åt dig extra mycket av det för det finns en poäng med allt det och det vet du.

Hur kommer det sig att jag visste att du var anti-NMR och för judedemokraterna? Vi vet redan exakt vilka ni är och hur ni funkar. I varje jävla tråd på Flashback klagar ni på blattar men ALDRIG på den ansvarige juden.

Och att muslimer skulle bara nazister? Hahahah, de kämpar ju för ER sida ditt mongo.

Ni är helt enkelt landsförrädare hela bunten. Inget du skriver är en nyhet. Du är ett skolbarn medans jag är på univetsitetsnivå inom detta. Det är skillnaden på nivån vi opererar på här.

Gå och heja lite mer på Israel på SDs valvakor din dumme fan.

https://www.galnegunnarsblogg.wordpr...edemokraterna/

Kom igen nu, HighwayDelight! Allt vad du kan! AL AL ISRAELLLLL!
Citera
2017-10-20, 17:13
  #254
Medlem
Har de 30000 afghanska barnen gjort fler eller färre övergrepp tillsammans än SVT-chefen, TV4-profilen och Aftonbladet-profilen?
Citera
2017-10-21, 05:11
  #255
Medlem
Nog förstår vi svenskar att vi inte får våldta eller uppvakta muslimska kvinnor, det är ju dödstraff
I mena länderna om européer gör det.
https://www.svt.se/opinion/per-brinkemo-om-strukturer
Citera
2017-10-21, 06:24
  #256
Medlem
BRÅs rapport från 2006 talade om att nordafrikaner var överrepresenterade typ 26 gånger i våldtäktsbrott. Nu är nog siffran uppe i så höga nivåer, inte minst bland afghaner, men även andra folk från muslimska länder, att BRÅ inte vågar publicera dem, för att inte stödja invandringskritiska krafter.
Citera
2017-10-21, 07:51
  #257
Medlem
Ett tips är att afghanernae är uppe in hundra 100 gånger fler sexbrott än vad etniska svenskar är. Men det är en uppskattning. Kan även vara mer. Östafrikanerna kanske ligger på 40-50 ggr fler i övererepresenstation eller nåt sånt.
__________________
Senast redigerad av ouzuo 2017-10-21 kl. 07:58.
Citera
2017-10-21, 08:51
  #258
Medlem
Och sen batikhäxorna ligger nog högt över medel för brottet "barn"-våldtäkt. Antagligen 4.5 gånger fler. Märkligt att det sjuka samhälle lät detta vansinne får fortgå. Förljugenheten har tagit ett kärngrepp om det svenska folket i Sverige. Etablerad media , jag tänker på er. Godnatt Fixa de här snart innan en folkrevolution startar. Det vore tråkigt för alla parter /Lycka till önskar Ouzou.
Citera
2017-10-21, 09:31
  #259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ouzuo
BRÅs rapport från 2006 talade om att nordafrikaner var överrepresenterade typ 26 gånger i våldtäktsbrott. Nu är nog siffran uppe i så höga nivåer, inte minst bland afghaner, men även andra folk från muslimska länder, att BRÅ inte vågar publicera dem, för att inte stödja invandringskritiska krafter.

Mot vem är anmälningsbenägenheten störst? Slumpmässig Nordafrikan, SVT-chef som erbjuder filmroll, eller lärare som piffar betygen så att du kommer in på drömutbildningen?
Citera
2017-10-21, 10:18
  #260
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Mot vem är anmälningsbenägenheten störst? Slumpmässig Nordafrikan, SVT-chef som erbjuder filmroll, eller lärare som piffar betygen så att du kommer in på drömutbildningen?

Detta är pinsamt. Nu har ni fått en livlina och ni ska dra i den så hårt ni bara kan, eller hur?

Och att knulla en mediaprofil för att bli känd är så långt ifrån våldtäkt man kan komma. Det är att vara en hora (bokstavligt talat) för att sedan hoppa på den senaste trenden för att de ångrar att de var horor.
__________________
Senast redigerad av Achie 2017-10-21 kl. 10:26.
Citera
2017-10-21, 13:16
  #261
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Nog förstår vi svenskar att vi inte får våldta eller uppvakta muslimska kvinnor, det är ju dödstraff
I mena länderna om européer gör det.
https://www.svt.se/opinion/per-brinkemo-om-strukturer

Viktigt också som Brinkemo tar upp att hederskultur gäller även de kristna som kommer från de länderna. Det är ingen tillfällighet att kast med tjej från balkong blivit något av en nationalsport i områden här i Sverige som bebos av "kristna" assyrier/syrianer.
Citera
2017-10-21, 14:03
  #262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Mot vem är anmälningsbenägenheten störst? Slumpmässig Nordafrikan, SVT-chef som erbjuder filmroll, eller lärare som piffar betygen så att du kommer in på drömutbildningen?
Vi anammar hederskulturen och antastar muslimska kvinnor.
Citera
2017-10-21, 15:26
  #263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Viktigt också som Brinkemo tar upp att hederskultur gäller även de kristna som kommer från de länderna. Det är ingen tillfällighet att kast med tjej från balkong blivit något av en nationalsport i områden här i Sverige som bebos av "kristna" assyrier/syrianer.

Jag tror det gäller även svenska kristna. Tror du att pingstpastorns dotter skulle få vara ihop med en muslim?
Citera
2017-10-28, 15:14
  #264
Medlem
smoerreboms avatar
Det borde inte vara så svårt numer att göra en genomgång av domar i svenska tingsrätter och hovrätter för åren 2016 och 2017 med hjälp av Norstedts Zeteo, mkt jobb givetvis. Man får försöka hålla det på en enkel statistiskt säker nivå så att resultaten blir oantastliga

Mitt intryck av den där undersökningen som gjordes nyligen av en medborgare var överambitiös vilket ledde till för mkt amatörmisstag och egenheter som har gjort att etablissemanget har kunnat vifta bort den.

Ett sätt att göra det på är att göra det som en C- eller B-uppsats i kriminologi eller nåt sånt, då kan man till o med ha studentrabatt på Zeteo. Dessutom kan man erhålla studiemedel samtidigt samt wallraffa lite med en diktafon när man meddelar för sin handledare på den vetenskapliga institutionen vad man vill skriva om. Det är inte omöjligt att man kan få ihop en hel el sprängstoff den vägen oxå om man blir motarbetad om de vill stoppa studenten. Jag vet dock inte hur illa ställt det är inom akademin fn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback