Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-08-01, 21:36
  #13
Medlem
dom hittade ett hagelgevär i en källarlokal... So what?

varför detta pådrag i media?
Hagelbössor lär ju vara det vanligaste skjutvapnet snuten kniper ifrån skurkar så den enda orsaken som media larmar o gör sig till om saken är väl att dom hoppas att rubrikerna "Östermalm" tillsammans med "vapengömma" ska generera i lösnummerförsäljning.

Störtlöjligt.
Citera
2007-08-02, 08:59
  #14
Medlem
suckysuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Probelime
Var står det att det är nationella insatsstyrkan? Kan ju gärna visa.....Tror du snackar en jävla massa bullshit

ta nu inte i så du spricker lilla bubben. första korta notisen som kom upp på nätet nämnde N.I.
Citera
2007-08-02, 09:39
  #15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av folkhemmet
Häktas dagen efter ett gripande? Nja....
Nej tror inte heller att dom häktades dagen efter, dom blev väl först gripna och sedan anhållna och på tredje dagen häktade. Det borde dom väl i så fall bli senast imorgon? Man får väl läsa häktningsprotokollet så man ser var det är för muppar som är så klantiga så dom lämnar vapen i en källare som "allmänheten" kunde larma polisen om.
Citera
2007-08-02, 09:53
  #16
Avstängd
En jävla smartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suckysucky
ta nu inte i så du spricker lilla bubben. första korta notisen som kom upp på nätet nämnde N.I.

NI?

We are the police who say NI!

Grovt förberedande av rån, den var fin!
Citera
2007-08-02, 09:58
  #17
Medlem
suckysuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
NI?

We are the police who say NI!

Grovt förberedande av rån, den var fin!

wiki är iofs ingen polis men men
http://sv.wikipedia.org/wiki/Nationella_insatsstyrkan
Citera
2007-08-02, 15:00
  #18
Avstängd
Ryktet i huset säger att det var vänner till Emilio Ingrosso, vilka är dessa vänner?
Citera
2007-08-03, 14:03
  #19
Avstängd
Killen ska heta MikXel Andxerxxon
Citera
2007-08-03, 16:42
  #20
Medlem
Bombardirs avatar
Häpnade lite grann när jag hörde om det där på radion. Som jag uppfattade saken enligt polisens presstalesman så hade de hittat något vapen och sänt dit 10(!) patruller...

Vad är oddsen på att polisen i innerstan hade jävligt lite att göra den dagen?
Citera
2007-08-05, 02:05
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardir
Häpnade lite grann när jag hörde om det där på radion. Som jag uppfattade saken enligt polisens presstalesman så hade de hittat något vapen och sänt dit 10(!) patruller...

Vad är oddsen på att polisen i innerstan hade jävligt lite att göra den dagen?
För något år på min förra skola (engelbrektsskolan på östermalm) sen blev det ett slagsmål. Ena killen flippade ut och började svinga runt stolar, så polisen kom. Men inte en eller två poliser, utan tre "vanliga" bilar och en piketbuss.
Knäppt. För att ta en person... En 14-årig, person.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback