Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-07-30, 14:39
Bannlyst
Har gått på sub ett längre tag nu, ungefär varje dag i 2 års tid. Såklart så var det så länge sen jag "kände av" något på sub att jag knappt kommer ihåg känslan. Tänkte höra om nån har nå bra tips på combos med sub för att få lite rus...? (behöver inte vara att man boostar sub. utan bara man blir hög på ett eller annat sätt, exempelvis att drog X funkar bättre med sub). Tacksam för svar..om det nu finns några.
Citera
2007-07-30, 14:58
Medlem
FBWs avatar
Cannabis är alltid bra

*edit: Tramadol är också ganska bra, men att blanda Sub med andra opioider/Opiater är onödigt då jag *har för mig* att Sub tar ut andra opiater.

Tyckte förresten att Sub och mycket lite tjack gav en skön känsla, nästan en "speedball"/STARK tramadol känsla, men man hade lite noija för att hjärtat skulle kollapsa dom första fem-tio minuterna. Men sen gick det över
Citera
2007-07-30, 15:14
Medlem
Moments avatar
Man blir glad av tramadol det är helt klart en skön blandning med sub
Citera
2007-07-30, 15:20
Medlem
FBWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gåbbe
(behöver inte vara att man boostar sub. utan bara man blir hög på ett eller annat sätt, exempelvis att drog X funkar bättre med sub). Tacksam för svar..om det nu finns några.

Heroin fungerar på bättre än Subutex? Eller hurdana droger söker du efter? Finns ju massor av droger som fungerar bättre än Subutex i längden (enligt mig då).
Citera
2007-07-30, 15:31
Medlem
Satkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBW
Heroin fungerar på bättre än Subutex? Eller hurdana droger söker du efter? Finns ju massor av droger som fungerar bättre än Subutex i längden (enligt mig då).

I längden funkar väl sub bättre eftersom det är lite säkrare doseringar o. dyl.
Citera
2007-07-30, 15:53
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag föredrar att kombinera andra downers, framförallt benso, men också GBL och alkohol... Men se upp! Även om dessa droger förstärker opioidernas rusgivande effekter så potentierar de även de andningshämmande verkningarna!

Det finns också en del folk som gillar att blanda tjack med Subutex, men det har jag inte själv provat... Däremot har jag provat att landa med Subutex då jag kommit ner från tjack och det funkar iaf fint...
Citera
2007-07-30, 18:22
Medlem
Trollishs avatar
Somadril och benso.
Citera
2007-07-30, 19:36
Medlem
T-noyas avatar
Benzo blir man ganska rolig på efter man har låtit sub ruset kicka in lite, man har kvar alla sub känslorna men man blir fortfarande bäng på benzot, så man får utt det bästa av båda.

Men röka så tyckte jag mest att det ena tog utt det andra, så om man rökte så satt stuket i till en början men sen när det börjar försvina så känner man fortfarande av subet.
Citera
2007-07-31, 00:43
Bannlyst
trappa ner på sub...
Citera
2007-07-31, 04:43
Medlem
Nålkåts avatar
Cannabis i lagom mängd, samt bensodiazepiner utav olika slag.
Citera
2007-08-01, 12:54
Bannlyst
Ja, där måste jag säga att jag håller med. Tycker att tjack å sub e jävligt nice.

Citat:
Cannabis är alltid bra

*edit: Tramadol är också ganska bra, men att blanda Sub med andra opioider/Opiater är onödigt då jag *har för mig* att Sub tar ut andra opiater.

Tyckte förresten att Sub och mycket lite tjack gav en skön känsla, nästan en "speedball"/STARK tramadol känsla, men man hade lite noija för att hjärtat skulle kollapsa dom första fem-tio minuterna. Men sen gick det över
Citera
2007-08-01, 12:56
Bannlyst
Ja ja .. såklart smacket funkar bättre, appropå det har jag faktiskt inhandlat lite smack igår som jag sitter å snortar, har inga verktyg=( ... fan oxå vilket slöseri

Citat:
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in