Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-07-26, 16:10
  #1
Medlem
Västkustskts avatar
Jag kör skype på PC (Vista).

Jag skulle vilja veta om det finns nån modul eller nåt som gör att det går att spela in samtalen?
Citera
2007-07-26, 17:10
  #2
Medlem
NOiDs avatar
Program -> Tillbehör -> [Ljudinspelaren] -> sen klickar du in på "redigera", "ljudegenskaper" Välj så att den spelar in ljudet från datorn istället för micken

www.fraps.com är ett alternativ med. dock blir du tvungen att klippa ut ljudet senare.
Citera
2007-07-26, 17:24
  #3
Avstängd
radikal08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOiD
Program -> Tillbehör -> [Ljudinspelaren] -> sen klickar du in på "redigera", "ljudegenskaper" Välj så att den spelar in ljudet från datorn istället för micken

www.fraps.com är ett alternativ med. dock blir du tvungen att klippa ut ljudet senare.

Fy fan vad jag hatar alla inspelningsprogram. Så fort jag ska testa att spela in ett samtal, tex från "Ljudinspelaren" och så fort jag väljer att jag ska spela in från datorn så gäller funktionen även för skype, så han jag pratar med hör inte vad jag säger
Citera
2007-07-26, 17:24
  #4
Medlem
Clit_Commanders avatar
jag har ett program som heter MX Skype Recorder, aldrig provat det men kanske funkar bra. finns även plugins i Skype som man kan välja. där finns en plugin som heter något med "Pamela call recorder" det har jag provat och funkar perfa
Citera
2013-03-04, 18:25
  #5
Medlem
Moroten89s avatar
BUMP!

Jag har laddat hem skype recorder och samtalen spelas in, men jag hittar inte mp3-filerna sen på datorn. Någon som vet något om vart de kan finnas?

EDIT: Jag har nu flyttat mappen dit filerna ska sparas, men appen där de gamla är sparade kan jag verkligen inte hitta någonstans på datorn. Det stod att de skulle ligga i "App central" eller någonting, men jag hittar verkligen ingen sådan mapp. Har windows 8.
__________________
Senast redigerad av Moroten89 2013-03-04 kl. 18:41.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback