2007-07-26, 13:29
Medlem
seanders avatar
Hej jag hittade ett program som heter VoipBuster dr kan man ringaa "phone2phone" alts man skriver in 2 st nummer osm det kopllar varan till, vilket jag tycker r vldigt smart om man inte orkar ringa p sin telefon..

Men de enda problemet r att man bara har lite pengar i brjan o kan ringa typ e och ett halft samtal tills dom tar slut, vet ngn ett eller flera program man kan gra detta i? och isf r det gratis dr? och om det r flera vilket r det bsta av dom?
Citera
2007-07-26, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seander
Hej jag hittade ett program som heter VoipBuster dr kan man ringaa "phone2phone" alts man skriver in 2 st nummer osm det kopllar varan till, vilket jag tycker r vldigt smart om man inte orkar ringa p sin telefon..

Men de enda problemet r att man bara har lite pengar i brjan o kan ringa typ e och ett halft samtal tills dom tar slut, vet ngn ett eller flera program man kan gra detta i? och isf r det gratis dr? och om det r flera vilket r det bsta av dom?

S, du startar det dr programmet och knappar in vem du vill ringa, alternativt trycker p en snabbknapp som ringer upp din polare Olof, sedan mste du nd anvnda din mobiltelefon/telefon fr att invnta svaret frn Olof..... Istllet fr att ta fram din mobil och trycka p en knapp fr att ringa upp polaren Olof, som du ibland inte orkar gra?

Det r ju ingen skillnad alls? Om du orkar starta upp ett program fr att sedan knappa in siffrorna alternativt trycka p din vn som du vill ringa upp, fr att sedan ta fram din mobiltelefon och invnta svaret, s orkar du vl nd ta fram din mobiltelefon och ringa upp honom sjlv? Det r ju smidigare och gr nog mycket snabbare att anvnda mobiltelefonen frn brjan.

Annars finns det "Freecall", d ringer du hemtelefoner via datorn, s du mste ha ett headset eller en mikrofon.
Citera
2007-07-26, 21:52
Medlem
gandihellfishs avatar
Hej, jag passar p att stlla en frga i denna trden om det inte r samma frga som #1 stllde,
Finns det ngot program jag kan ringa med genom min dator och anvnda telefonen som "modem"? Vore bra om det ringre p telefonen o man sitter med sitt headset p.
Programet PhoneExplorer till SE kan nstan gra det, med det s kan man styra telefonen genom datorn som om man anvnde telefonen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in