Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-07-25, 21:19
  #1
Medlem
Maskinistens avatar
Hej. Jag har käkat halva burken Only One från Gymgrossisten och tillverkaren star nutrition. ärligt talat? vad ger det här? märks ju inte alls att man får i sig allt nödvändigt. fråga 2.. hur länge håller den här skiten? har haft burken halväten i cirka 6 månader nu. Tacksam för svar.
Citera
2007-07-25, 21:36
  #2
Medlem
det är väll 60 kapslar i en burk , right ?
Man ska inta 1 per dag , då ska det räcka 60 dar
Ca. 2 månader...
Hört dock från många att det hjälpt till eftersom det innehåller alla vitaminer som kroppen behöver ...

ska köpa hem denna produkt.
Citera
2007-07-25, 22:07
  #3
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskinisten
Hej. Jag har käkat halva burken Only One från Gymgrossisten och tillverkaren star nutrition. ärligt talat? vad ger det här? märks ju inte alls att man får i sig allt nödvändigt. fråga 2.. hur länge håller den här skiten? har haft burken halväten i cirka 6 månader nu. Tacksam för svar.

Måste bara ställa en motfråga....vad trodde du att det skulle ge? Har du läst på om vad produkten i fråga ska göra för dig? Eller gick du in i butiken en dag och sa, jag är sugen på att köpa nåt, vad är bra?

Det brukar stå bäst före datum på kosttillskott men 2 år håller det sig nog ska du se.
Citera
2007-07-25, 22:43
  #4
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimeWarp
Måste bara ställa en motfråga....vad trodde du att det skulle ge? Har du läst på om vad produkten i fråga ska göra för dig? Eller gick du in i butiken en dag och sa, jag är sugen på att köpa nåt, vad är bra?

Det brukar stå bäst före datum på kosttillskott men 2 år håller det sig nog ska du se.

Jag tror han valde ett dåligt märke. Gick inte du upp 10kg muskler av din multi? Det gjorde iaf jag
Citera
2007-07-25, 23:03
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Jag tror han valde ett dåligt märke. Gick inte du upp 10kg muskler av din multi? Det gjorde iaf jag



haha .. Så lite ? jag köpte den specialaren från lidl. Fast det var multi i form av juice. Nya steoriden.. Kombinera det med Tv-shops träningsredskap. Så blir du större än hulken på 2 veckor. tro mig! I lost 5 inches around my waist. blablbla.. : D naae men ärligt drog i mig ett glas multijucie om dagen. Och jag ökade 5kg muskler på 1 månad. sant sant fortsätt käka din produkt!
Citera
2007-07-25, 23:09
  #6
Medlem
Axons avatar
Det är ett vitamin-mineral tillskott du äter, inte några jävla ryssfemmor

Daily One är faktiskt riktigt bra doserade (högt innehåll av zink, magnesium och B6 med mera). Jag själv kör Optimums multivitamineral (gillar att överdosera )
Citera
2007-07-25, 23:17
  #7
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Det är ett vitamin-mineral tillskott du äter, inte några jävla ryssfemmor

Daily One är faktiskt riktigt bra doserade (högt innehåll av zink, magnesium och B6 med mera). Jag själv kör Optimums multivitamineral (gillar att överdosera )

Gläder mig att "höra" att du köper ON Axon. The choice of the professional. The best a man can get. Osv!
Citera
2007-07-25, 23:34
  #8
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Gläder mig att "höra" att du köper ON Axon. The choice of the professional. The best a man can get. Osv!
I know. Kör ju deras "gold standard" just nu också
Citera
2016-04-03, 13:36
  #9
Medlem
Ups pratar om only one

Vad händer om jag tar två caps per dag av only one från Star nutrition när det står att man ska ta en bara? Är det farligt tror ni?
__________________
Senast redigerad av Wolwan 2016-04-03 kl. 13:39. Anledning: Glömde skriva att jag menade only one
Citera
2016-04-04, 20:28
  #10
Avstängd
creepingdeaths avatar
menar du att du råkat ta mer än en? i så fall är det ingen fara. eller menar du att du hoppas på att "är en bra, är två dubbelt så bra!"?
Citera
2016-04-21, 09:06
  #11
Medlem
Vad jag menade är att blir det bättre om man tar två caps från only one då jag tycker dosen i en cap är lite för lite för min del.
Citera
2016-04-22, 07:45
  #12
Avstängd
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolwan
Vad jag menade är att blir det bättre om man tar två caps från only one då jag tycker dosen i en cap är lite för lite för min del.

Eftersom du tycker att det är för lite i kapseln borde du kunna svara på din egen fråga också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback