Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-06, 21:52
  #4741
Medlem
SwampDoggs avatar
Kevin Costner. Han är verkligen usel.
Citera
2021-12-14, 13:27
  #4742
Medlem
2n00b4Us avatar
H. Jon Benjamin.

Han är visserligen mer känd som en röstskådespelare, men det är ju exakt samma röst han kör med i Bobs Burger, Archer, Family Guy.
Citera
2021-12-14, 15:32
  #4743
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Snabbt svar: Ben Affleck. Tror inte jag känner till en mer skitnödig människa än den herrn. På duken är han kass (hans bästa film är ”Smokin’ Aces” för där dog han väldigt tidigt och oväntat), privat är han ännu sämre. Hans aggressiva försvarstal för muslimer hos Bill Maher kunde inte bli mer cringe, rassekorten haglade som popcorn.
Herrejävlar vilken lång lista med talanglösa inkvoterade "moderna" skådisar jag skulle kunna skriva ihop för den här tråden, får se om jag orkar det, däremot eftersom jag känner samma avsky emot Pennafläck kan jag snabbt tipsa dig om låten "Balkan Ben" med svenska numera nedlagda bandet Ladida. En låt som alltid får mig att skratta, likt det mesta i Ladida's repertoar. Den låten och Affleck's närvaro i South Park är dom enda vettiga resultaten från hans existens.

https://open.spotify.com/track/5NeBlCrLKrFSWWocAHP7Ff

Den helfestliga sångerskan i bandet sjunger även i ännu äldre Psycho Sonic Cindy och nuvarande Cherokee Death Cats har jag lärt mig, hon är en konstant källa till gott humör. Britta Persson tror jag hon heter om jag minns rätt, men det finns nog två sångerskor med det namnet väl?
Citera
2021-12-14, 23:17
  #4744
Medlem
ghostfacegangstas avatar
Jag gillar verkligen inte Jessica Lange! Hon kan inte agera och hon spelar alla roller likadant.
Citera
2022-01-11, 17:25
  #4745
Medlem
Xilalos avatar
Sadi Sink, spelar samma karaktär i exakt allt. Zendaya, behandlas som en gud allt hon gör är speciellt, väldigt överskattad.
Citera
2022-01-18, 10:28
  #4746
Medlem
Disney-Psychos avatar
Har ganska svårt för Maria Lundqvist. Tycker inte hon verkar ta sitt yrke på allvar och att hon antingen är oengagerad eller spelar över.
Citera
2022-01-18, 10:37
  #4747
Medlem
Hackenbush55s avatar
Noomi Rapace är en jag inte alls kan med. tvi säger jag.
Citera
2022-01-31, 01:52
  #4748
Medlem
Tänkte nämna några som jag tycker är väldigt dåliga på att skådespela.

Vincent Vaugn
Owen Wilson
Jack Black
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback