Flashback bygger pepparkakshus!
2007-10-01, 09:40
Bannlyst
Nån som vet vad som hände med den hyrda Loyalty Bfl Sweden lokalen i Sjöbo?

( Det kom en man och en kvinna och ville öppna en klädes- och smyckeaffär )

http://www.kvp.se/nyheter/1.845863/m...l-mitt-i-sjobo

Vad har hänt med Outlaws Mc Åtvidaberg, nån som tagit en bild utan skylt?

http://www.aftonbladet.se/helsingborg/article888081.ab

http://tv4nyheterna.se/1.179816/nyhe...lamnar_sverige

Var dom tvungna att lämna västarna i retur till Tyskland?

Ingen vinkelslip för att radera ut gaddningarna på armar och ryggen hoppas jag

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.j...rder=1&period=
Citera
2007-10-01, 13:11
Medlem
Blackhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Själv åkte jag hoj i många år, åkte med kompisar som kände klubbanslutna, lärde mig med tiden känna klubbanslutna, vart polare med flera stycken, hängde med på olika träffar mm, sedan fick jag förfrågan om jag var intresserad av att bli hängis. Så idag fullvärdig. Men jag hade hojintresset långt innan jag vart hängis i en klubb. Då MC'n var och är det primära. Dock inte sagt att klubben betyder nåt idag, då den för mig betyder mycket mycket. Men jag började inte att försöka hitta en klubb att supporta för att sedan eventuellt skaffa hoj.

Intresserad av att höra synpunkter på varför man börjar i (i min mening) andra änden, varför går man med i ett "crew" för att sedan, kanske längre fram skaffa hoj och kunna komma med i en MC klubb?

Vore det inte mer "real" om man hade hoj och istället genom vänner och lära känna folk vart "hand plockad" som hängis?

Grejen med Crew och liknande är väl att det är ett alternativ till att få hänga med polare/medlemmar etc. Men inte kan/vill har råd/tid eller av någon annan anledning ta steget fullt ut med att söka till klubben och gå igenom alla dess steg. Man får ju som crew då ta del av en bit av biker/klubb livet i begränsad skala. Sedan är det väl upp till varje crew avdelning om de har MC krav eller inte. De crew jag känner har alla hoj.
Citera
2007-10-01, 14:21
Medlem
mrBatemans avatar
Jag har följt denna tråden sen i somras nån gång då den startades, och då var det någon tomte som hela tiden jiddrade om att "vänta så ska ni få se" osv osv. Nu undrar jag lite om det var detta som vi skulle vänta på?

Har övergången till BMC varit smärtfri för alla i BFL och i så fall hur fan kan det komma sig? Några måste ändå vart oeniga med det beslutet.

Kommer alla de här BFL avdelningarna nu bli prospects till BMC och kommer dessa medlemmar ha någon chans att bli fullvärdiga medlemmar till Bandidos?

Svar önskas, gärna från nån medlem själv!
Citera
2007-10-01, 14:37
Medlem
Pr0_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrBateman
Jag har följt denna tråden sen i somras nån gång då den startades, och då var det någon tomte som hela tiden jiddrade om att "vänta så ska ni få se" osv osv. Nu undrar jag lite om det var detta som vi skulle vänta på?

Har övergången till BMC varit smärtfri för alla i BFL och i så fall hur fan kan det komma sig? Några måste ändå vart oeniga med det beslutet.

Kommer alla de här BFL avdelningarna nu bli prospects till BMC och kommer dessa medlemmar ha någon chans att bli fullvärdiga medlemmar till Bandidos?

Svar önskas, gärna från nån medlem själv!

Jag fick ett svar att Loyalty behåller namnet, men byter färger.

Så det blir väll inte proppar utan stannar väll som support crew.
Citera
2007-10-01, 15:12
Medlem
mrBatemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0_
Jag fick ett svar att Loyalty behåller namnet, men byter färger.

Så det blir väll inte proppar utan stannar väll som support crew.

Vad vinner BFL på det då om det inte kan klättra i herakin? Kommer BMC ens att hålla dom om ryggen om de skulle hetta till för BFL?
Citera
2007-10-01, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happy66
Tycker dom har stöttat sina bröder under lång tid ..Att det som hände va att Tyskland Tröttnade på Outlaws Rullstolls åkande ..Inte på Loyalty

Starta egen klubb säger du Nja låter inte så bra
Precis som "HAPPY66" säger varför ska vi kämpa för några som vägrar fightas tillbaks när dom blir attackerade(Sverige Outlaws).Vi i LOYALTY backar inte för någon men vi backar inte heller upp några som vägrar stå på sig så enkelt är det.
Citera
2007-10-01, 15:16
Medlem
Citat:
Vad vinner BFL på det då om det inte kan klättra i herakin? Kommer BMC ens att hålla dom om ryggen om de skulle hetta till för BFL?
Vi klarar oss nog ska du se..
Citera
2007-10-01, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SWEDISH PITBULL
Precis som "HAPPY66" säger varför ska vi kämpa för några som vägrar fightas tillbaks när dom blir attackerade(Sverige Outlaws).Vi i LOYALTY backar inte för någon men vi backar inte heller upp några som vägrar stå på sig så enkelt är det.

Stämmer det ang. fd. Outlaws Åtvidaberg, att de också gått in i BMC? Personligen tycker jag det ser ut som om Expressen rört till det.

Som det står i Norrköpingsexpressen:

"På bilden syns tydligt hur mc-klubben Outlaws har skruvat ner sin skylt från klubblokalen i Åtvidaberg. Nu ses istället medlemmarna bära Bandidos färger."

http://norrkoping.expressen.se/Norrk...andidos-farger
Citera
2007-10-01, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EkorrOrnitolog
Stämmer det ang. fd. Outlaws Åtvidaberg, att de också gått in i BMC? Personligen tycker jag det ser ut som om Expressen rört till det.

Som det står i Norrköpingsexpressen:

"På bilden syns tydligt hur mc-klubben Outlaws har skruvat ner sin skylt från klubblokalen i Åtvidaberg. Nu ses istället medlemmarna bära Bandidos färger."

http://norrkoping.expressen.se/Norrk...andidos-farger
ALLA FULLVÄRDIGA OUTLAWS I SVERIGE ÄR NU "UTE I KYLAN"
Citera
2007-10-01, 15:29
Medlem
Citat:
ALLA FULLVÄRDIGA OUTLAWS I SVERIGE ÄR NU "UTE I KYLAN"

Tackar, då har vi det klargjort.
Citera
2007-10-01, 15:32
Medlem
mrBatemans avatar
Citat:

Du får gärna utveckla dig, för att för mig så låter ni som ett "legoknekts-MC-gäng" som är ute efter strid..
Citera
2007-10-01, 15:41
Medlem
Citat:
Du får gärna utveckla dig, för att för mig så låter ni som ett "legoknekts-MC-gäng" som är ute efter strid..

Handla inte om att vara ute efter strid... Det handla om att inte vika ner sig och att man ställer upp en för alla alla för en
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in