Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-03, 12:16
Medlem
generalminiportions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Dussin-XII
Jag testade lägga två Zopiclon under tungan. Suhstansen kanske har dåligt upptag sublingualt för jag märkte inte mycket. Svalde en strax efter det och nu börjar det kännas bra
Sitter på Tacobar och dricker deras största IPA, äter och dippar snacks och har det lite gött innan jag ska ta bussen hem
Haha det här gillar man. Klipp till: Vakna upp i en hangar i Polen
Citera
2024-05-03, 14:22
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Kan se det framför mig.

"nu börjar det kännas bra"..hur kändes det när du vaknade upp med hela lägenheten förstörd och blod från finsks knivslagsmål för VAD ÄR DET HÄR FÖR FINLÄNDARE. helt vanliga finländare som bastar o super o sticker sig med en kniv om du talar om binary hit o dit....

Detta inlägg känns sådär men kanske duger som inlägg får se det som 2/5-inlägg.

--

Nämen slirig situation det där. Kan bli supermysig dag utan ångest inblandat i det stora hela kan också bli fullständig katastrof. Beroende på din aktuella tillgång till alkohol och zopikon

Jag kan uppdatera och berätta att det gick helt lysande den dagen Men efter att jag hade druckit upp ölen och ätit upp chipsen så har jag ett svart hål på en-två timmar. Men jag piggnade till rejält när jag hade åkt buss klart och kom fram till polaren, då vi snortade Ritalin i massor!
Citera
2024-05-03, 14:26
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av generalminiportion
Haha det här gillar man. Klipp till: Vakna upp i en hangar i Polen

Det behöver inte gå dåligt bara för att man blandar benso och alkohol Jag har ganska hög tolerans på GABA-substanser.
Stilnoct är dock undantaget! Spelar ingen roll hur bra det går att blanda alkohol med diverse benso, när man blandar alkohol och Stilnoct blir det aldrig bra!
Citera
2024-05-03, 14:38
Medlem
generalminiportions avatar
Citat:
Det behöver inte gå dåligt bara för att man blandar benso och alkohol Jag har ganska hög tolerans på GABA-substanser.
Stilnoct är dock undantaget! Spelar ingen roll hur bra det går att blanda alkohol med diverse benso, när man blandar alkohol och Stilnoct blir det aldrig bra!
Haha nä lite samma här. Kan vara kanon att boosta med en liten starkis. Funkar ju med Z-analogerna.

Blandat Xanor och alkohol några gånger. Det ska man däremot akta sig rejält för. Då blir det ju verkligen vakna upp i en hangar i Polen!
Citera
2024-05-03, 14:44
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av generalminiportion
Haha nä lite samma här. Kan vara kanon att boosta med en liten starkis. Funkar ju med Z-analogerna.

Blandat Xanor och alkohol några gånger. Det ska man däremot akta sig rejält för. Då blir det ju verkligen vakna upp i en hangar i Polen!

Jag älskar kombon Alkohol och Alprazolam Det är min favoritbenso att mixtra med alko. Om det är nån benso jag skulle vakna upp i Polen med efter att ha tagit med Alkohol så är det Stilnoct!
Citera
2024-05-08, 16:04
Medlem
Thraxxs avatar
Är det vanligt att man inte känner av någonting ibland på Imovane? Då talar jag inte om att jag har tolerans eller liknande utan ibland så känner jag inte av dom på natten bara och andra gånger så gör man det.

Precis som så många andra substanser så ibland känner jag av dom och ibland ingenting. kan ha med att göra jag Anhedoni också vilket kanske inte gör en mottaglig.
Senast redigerad av Thraxx 2024-05-08 kl. 16:04. Anledning: Tilläg
Citera
2024-05-09, 11:36
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Är det vanligt att man inte känner av någonting ibland på Imovane? Då talar jag inte om att jag har tolerans eller liknande utan ibland så känner jag inte av dom på natten bara och andra gånger så gör man det.

Precis som så många andra substanser så ibland känner jag av dom och ibland ingenting. kan ha med att göra jag Anhedoni också vilket kanske inte gör en mottaglig.

Ja det är vanligt? Konstigt ställd fråga tycker jag.
Jag får som bäst effekt av Zopiklon om jag är ångestfylld (som med vilken benso som helst). Annars är nog den vanligaste biverkningen dåsighet på Zopiklon
Citera
2024-05-10, 16:27
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ja det är vanligt? Konstigt ställd fråga tycker jag.
Jag får som bäst effekt av Zopiklon om jag är ångestfylld (som med vilken benso som helst). Annars är nog den vanligaste biverkningen dåsighet på Zopiklon

Det jag menar är att jag verkligen absolut inte känner av den ibland alls vissa kvällar & ibland väldigt kraftigt. Ibland blir jag supertrött & skön andra gånger så känner jag inte av någonting som jag aldrig tagit den i första taget.

Anhedoni nämnde jag eftersom vad jag läst i andra forum så verkar det finnas en vanlig nämnare att droger & andra substanser har mer eller mindre ingen effekt när man har anhedoni.
Citera
2024-05-11, 01:06
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:

Kan ha och göra med hur mycket föda du intagit innan läggdags och intaget av tabletten. Kan vara rent psykologiskt också att du ställer in dig/tror inte att du kommer känna och då blir din psykologiska effekt pga. placebo också därefter.
Citera
2024-05-11, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Kan ha och göra med hur mycket föda du intagit innan läggdags och intaget av tabletten. Kan vara rent psykologiskt också att du ställer in dig/tror inte att du kommer känna och då blir din psykologiska effekt pga. placebo också därefter.

Tycker matintaget ökar effekten av insomning. Åtminstone för min egna del. Men de gäller dock inte imovane, utan stilnoct.
Citera
2024-05-11, 21:55
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testoboy15
Tycker matintaget ökar effekten av insomning. Åtminstone för min egna del. Men de gäller dock inte imovane, utan stilnoct.

Hur menar du nu? Du upplever alltså att din Stilnoct ger dig en bättre sederande insomningseffekt om du har ätit innan?
Citera
2024-05-12, 13:00
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Har några kartor med Zolpidem från Serbia och dessa praparat heter Hemofarm och dom kallas Belbien 10st i varje blister. Har redan tagit ett par medan jag höll på att skriva detta, så hur många ska man ta för att känna sig lite mysig nu är min fråga

Fyfan jag minns när dem... Beställde dem från FS. För det första smakar de skit, fyhelvete.
Tog ibland dem på jobbet och fick märkliga blackouts; jag var vaken fast drömde och betedde mig märkligt. Sen blev jag oftast illamående och kräkte.
Blev inte så med Zolpidem dock, där var det en härlig känsla rakt igenom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in