Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-09-01, 19:52
Medlem
Sigrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yes...
Ja, men jag hoppas bara på det bästa...

Har du köpt en 150$ av Medison?

Jag tror inte det blir några leveranser, Valdi har nog gått under jorden vid det här laget, längre fram i tiden kommer han att dyka upp med nya "fantastiska" idéer.
Citera
2007-09-01, 20:57
Medlem
Citat:

Det är precis såna som du som gör att bluffar som dessa lönar sig. Människor vill tro på tomten, de vill tro på saker som är alldeles för bra för att vara sanna. Självklart är det inget fel med det men det ger bluffmakarna anledning till att just bedriva skojföreteg.

Dessvärre tror jag faktiskt inte att Medison kommer att få ut några pengar eftersom 2CO inte kommer att ge dem några pengar sålänge de inte levererar.
Citera
2007-09-02, 08:11
Medlem
Citat:

En enkel minnesregel som kan hjälpa dig i framtiden;
"Om det verkar vara för bra för att vara sant, så är det oftast för bra för att vara sant".
Citera
2007-09-02, 08:44
Medlem
Stureplan1s avatar
Jag vill inte att några datorer levereras!

Denna läxa på $150 kommer spara dom drabbade bra mycket mer i framtiden!
Citera
2007-09-02, 09:36
Medlem
project_xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fifty1

Dessvärre tror jag faktiskt inte att Medison kommer att få ut några pengar eftersom 2CO inte kommer att ge dem några pengar sålänge de inte levererar.

Så du menar att det finns en chans för dom drabbade att få tillbaka sina pengar om inte valdi levererar?
Citera
2007-09-02, 09:41
Medlem
yonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av project_x
Så du menar att det finns en chans för dom drabbade att få tillbaka sina pengar om inte valdi levererar?
2CO menar ju att ifall Valdi inte levererar datorerna så får kunderna pengarna tillbaka. Dock har det hänt lite mystiska saker med 2CO också, läs mer här: www.medisonscam.info
Citera
2007-09-02, 10:38
Medlem
Om nu Valdi ska gå under jorden? Tror ni att det finns några misstankar hos polisen och att de kanske kommer att förbereda span eller liknande för att hindra honom från att lämna landet? Eller kommer de att bry sig först när han är spårlöst försvunnen? Gissar iofs på det sista.

Polisens jobb är ju ändå att förebygga brått.
Citera
2007-09-02, 16:13
Citat:
Ursprungligen postat av fifty1
Om nu Valdi ska gå under jorden? Tror ni att det finns några misstankar hos polisen och att de kanske kommer att förbereda span eller liknande för att hindra honom från att lämna landet? Eller kommer de att bry sig först när han är spårlöst försvunnen? Gissar iofs på det sista.

Polisens jobb är ju ändå att förebygga brått.

Bra inlägg där (sorry för senast)

Han kommer väl byta identitet totalt och gå under jorden samtidigt som interpol letar ivrigt, de värsta är nog att om han skulle åka fast.... tjaa..... 4 månader i svenskt fängelse. Sen är han ute och lever rövare igen.
Citera
2007-09-02, 17:13
Medlem
Kupsans avatar
Killarna med koll...
Varför ska valdi hoppa runt för och varför ska polisen bry sig? han har ju inte gjort nåt olagligt.
Citera
2007-09-02, 18:06
Medlem
yonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Killarna med koll...
Varför ska valdi hoppa runt för och varför ska polisen bry sig? han har ju inte gjort nåt olagligt.
Han har hävdat sig sälja en dator som inte existerar. Han har fått många människor att skicka pengar till 2CO (hur det blir med pengarna får vi se i framtiden).
Citera
2007-09-02, 19:48
Medlem
Yes...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yonny
Han har hävdat sig sälja en dator som inte existerar. Han har fått många människor att skicka pengar till 2CO (hur det blir med pengarna får vi se i framtiden).
DATORN EXISTERAR!!!!!!!11111

Är det så svårt att förstå?
Citera
2007-09-02, 19:54
Medlem
brödrosts avatar
Citat:

Men här i tråden verkar du vilja bortförklara alla "brister" i drömmen om den jättebilliga datorn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in