Fick svar från
MSN, men
inte från
Aftonbladet:
Citat:
Hej *****,
Tack för att du skriver in till MSN Hotmail Support.
Mitt namn är Andreas och jag förstår att du har problem med en internet sida. Jag beklagar eventuell frustration detta kan ha orsakat.
Så vitt jag vet har vi inget samarbete med den hemsidan. jag kommer skicka ditt mail vidare och jag skulle rekomendera dig att inte ta sidan på allvar. Tack för upplysningen och jag hoppas du får en trevlig helg *****.
Tack för att du använder MSN Hotmail, tveka inte att höra av dig om du har flera problem.
Med vänliga hälsningar,
Andreas
MSN Hotmail Support
I samma veva som de tog bort tele2-annonsen tog de såklart även bort msn-annonsen, eftersom den var feak. Det bästa är att Aftonbladet formulerar sig så här:
Citat:
Ursprungligen postat av aftonbladet
Varför har ni hänvisat till företag utan att först få deras samtycke?
– Det var en miss och nu har vi tagit bort länken. Den fanns kvar sedan i våras då vi bara vände oss till företag, inte privatpersoner.
Var är källkritiken, aftonbladet? Det är ju en ren och skär lögn, de kan ju inte ha haft ett samarbete som sedan har upphört, då skulle knappast tele2 svarat som de gjorde i intervjun.
Citat:
Ursprungligen postat av aftonbladet
Ett av dina tidigare företag gick i konkurs, hur stor är risken den här gången?
– Det handlade om en skönstaxering och efter ett par år fick jag rätt.
Please, FB-ppl!, Kan någon kolla upp det här? Har själv ingen aning om hur man gör

, om det ens går?
PS.
Kolla annonsen uppe till vänster på
medisoncelebrity.com. Om ni har några problem, ring bara 0200-87 så löser det sig

.