Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-09, 13:32
  #1321
Medlem
Köpte spelet runt 2014 och hade jättekul på multiplayer. Träffade ett par riktigt
trevliga spelare samt riktigt bra stock kartor och även bra egengjorda kartor.

Spelade fram till början i år runt mars-april. Sedan köpte jag PUBG och har
inte spelat Far Cry 2 multiplayer mycket sedan dess.

Men min stora sorg är att jag aldrig aktiverade "Additional content" i FC2
För er som inte vet så är Additional Content extra uppdrag till FC2.

Är det någon som spelat Add.Cont? Är det extra uppdrag i befintlig karta eller
är det ny karta? Jag vet att det är singel player mode, men jag är ledsen att
jag aldrig aktiverade det och jag är nyfiken på vad det är för något.
Citera
2023-03-21, 14:09
  #1322
Medlem
Magica-Lazios avatar
Nu verkar far cry 2 var helt spelbart. Blev på riktigt sugen på att lira det igen efter alla dessa år. Finns en mod numera där alla brister har åtgärdats och även förbättrad grafik:

https://www.dsogaming.com/patches/fa...-tweaks-fixes/

Frågan jag ställer mig gäller detta bara på PC och inte konsol? Går det på något sätt att ladda ner den nya moden till konsol?

Bara det med att slippa köpa malaria medicin hela tiden, nu gratis medicin. Respawn outpost borttaget! Dvs när man döda alla vid en outpost så ploppa dom upp 1 minut senare. Och inte heller att man blir förföljd var och varannan minut vid bilkörning var också grymt störande vilket också är åtgärdat. Alla brister och förbättringar finns i länken ovan listat. Verkar ju underbart nu.
Citera
2023-03-21, 14:21
  #1323
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Nu verkar far cry 2 var helt spelbart. Blev på riktigt sugen på att lira det igen efter alla dessa år. Finns en mod numera där alla brister har åtgärdats och även förbättrad grafik:

https://www.dsogaming.com/patches/fa...-tweaks-fixes/

Frågan jag ställer mig gäller detta bara på PC och inte konsol? Går det på något sätt att ladda ner den nya moden till konsol?

Bara det med att slippa köpa malaria medicin hela tiden, nu gratis medicin. Respawn outpost borttaget! Dvs när man döda alla vid en outpost så ploppa dom upp 1 minut senare. Och inte heller att man blir förföljd var och varannan minut vid bilkörning var också grymt störande vilket också är åtgärdat. Alla brister och förbättringar finns i länken ovan listat. Verkar ju underbart nu.
Verkar vara för PC endast, iaf är det så som jag tolkar artikeln.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback