Flashback bygger pepparkakshus!
2007-07-20, 02:27
Medlem
http://www.aftonbladet.se/vss/vaster...123032,00.html

En 19-årig man knivskars i halsen vid ett bråk i Västerås strax före åttatiden i kväll.
Hans liv gick inte att rädda.
Polisen jagar två gärningsmän.
Två beväpnade personer sågs springa från platsen, enligt vittnen.
– Jag kom dit samtidigt som ambulansen åkte iväg i en jäkla fart. Jag hörde en tjej som panikartat skrek att blodet sprutade ur halsen från honom och att polisen tydligen hittat en kniv eller en yxa i ett buskage i närheten, säger ett vittne till aftonbladet.se.

Om ett par svenskar med 2 barn där mannen har 25 och kvinnan 15 papp
i månaden 40 tillsammans skattesatsen i fosterlandet är över 50% så räknar vi lågt,är 20 papp för en månads slit i skatt.

Kommer 1 gärningsman fast för detta hamnar de(n) någonstans där dygnskostnaden är 2500x30=75000 går nästan åt 4 av mina familjer för att försörja en,skulle bägge åka fast, do your math.

Men plus.
En kan inte föröka sig. Hur mycket hade hans yngel kostat.
Har inte tagit med domstolar advokater poliser detta hade varit för mycket
för alla kramare.

PS letar som f-n efter pris per vårddygn någon som kan hjälpa mig,en Nybro kille kostade 2500 per dygn för flera år sen men nu hittar jag inget
2007-07-20, 08:52
Medlem
humperdicks avatar
Att spekulera i männikors död är inte vidare trevligt, att skicka dom till ursprungslandet oavsett om det är deras eller deras föräldrars är betydligt trevligare, och snart nödvändigt om vi inte vill att detta ska hända inpå knuten i varenda bostadsområde.
2007-07-20, 09:05
Medlem
Legimitations avatar
Jag säger som en vis man på FB
Citat:
Import är nog bra, men banne mig om inte export av en och annan då och då inte skulle göra någon skada.
2007-07-20, 13:18
Medlem
johnny_viciouss avatar
öh va? jag förstår inte trådstarten eller kopplingen till I&I. Trådskaparen får gärna höra av sig till mej via pm för att motivera en öppning.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in