Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-07-18, 03:21
  #1
Avstängd
naggitss avatar
Tjena gott folk.

Varje gång man bläddrar i någon tidning som har vimmelbilder osv så ser man alltid någon bild på Gabriella Rogivue, hon är ta mig fan med jämt på någon bild.

Läste i någon tråd att hon leker överklassdrottning ute i hovås här i gbg, så min fråga är vem fan är damen ifråga??? någon som vet??

Visste inte hur man lägger upp bilden här så jag lade upp en länk det är hon till höger som är Gabriella Rogivue.

http://www.stureplan.se/search.php?s...riella+Rogivue

Tacksam för svar.

Mvh Naggits
Citera
2007-07-18, 03:25
  #2
Medlem
Vem fan bryr sig? Ser ut som en botox ödla.

För övrigt knappast en offentlig person. Papperskorg...
Citera
2007-07-18, 03:28
  #3
Avstängd
naggitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroko
Vem fan bryr sig? Ser ut som en botox ödla.

För övrigt knappast en offentlig person. Papperskorg...

jo jag bryr mig, stör mig på att slynan syns över allt jämt och ständigt.
Håller med dig hon ser för jävlig ut.
Citera
2007-07-18, 04:07
  #4
Medlem
Legimitations avatar
Omnämnd i Krim: http://www.flashback.org/showpost.p...66&postcount=7
Citera
2007-07-18, 10:31
  #5
Medlem
chekiuss avatar
Har hon barn?
Jag tyckte hon var rätt fin för sin ålder
Citera
2007-07-18, 11:18
  #6
Medlem
Tolvans avatar
Ewww, va det hon med stora gapet på bilden så fy fan vad skabbig hon är. Hennes ögonbryn ser ut som två maskar och huden ser ut som skinnet på en gammal läderväska.
Citera
2007-07-18, 17:31
  #7
Avstängd
naggitss avatar
kom igen nu folk fram med allt ni vet om skabbödlan gabriella..
Citera
2011-04-20, 20:54
  #8
Medlem
hon bor nu mer i kalmar där hon driver törneby hotell. kör runt i en svart range rover med svinfeta fälgar
Citera
2011-05-11, 10:48
  #9
Medlem
dentJrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dudelicious
hon bor nu mer i kalmar där hon driver törneby hotell. kör runt i en svart range rover med svinfeta fälgar

hon är ju inte det minsta skabbig ,,, riktigt härlig kvinna ,,, kom igen nu mera skvaller ,,, vem är hon gift med ?
Citera
2011-05-12, 13:51
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dentJr
hon är ju inte det minsta skabbig ,,, riktigt härlig kvinna ,,, kom igen nu mera skvaller ,,, vem är hon gift med ?

jag är inte 100% säker, men rätt så. jag tror hon till för en tid sedan var tillsammans med Billy Lansdowne. Vill minnas att hon tidigare hade denna infon på hennes facebook. https://www.facebook.com/rogivuebergman
Citera
2011-05-30, 15:58
  #11
Medlem
kinkykoreas avatar
Hon var gift med Marc Rogivue som hon har barn med....rik bankir i Schweiz. Hon var flygvärdinna och troligtvis drygade hon ut kassan med lite raj-raj.
Har fett underhåll av exgubben, och har legat runt med allt möjligt drägg i GBG.
Hänger med småtjejer som beundrar henne och lever på utseendet som snart är borta.
Citera
2012-02-28, 16:39
  #12
Medlem
lasselasselitens avatar
Ja endel av utseendet är redan borta på kärringen.Har nån sett hennes röv? Det är det vidrigaste jag nånsin sett.Måste vara Sveriges fulaste.Som ett päron,fast upp o ner.Dvs brett uppe smalt nere-som en hönas gump....blähh...*kräkreflexen sätter in*
Förresten är det nån som vet vem hon var flygvärdinna åt??
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback