Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-09, 20:26
  #2857
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogiltig.narvaro
Jag bryr mig inte riktigt om hur det uppfattas, jag skriver bara hur jag förlorade oskulden, och att hur den stora majoriteten kvinnor som skrivit här gjorde det på ett betydligt vidrigare sätt.

Nä, inget är vidrigare än att köpa horor åt sina omyndiga barn. Sorry, du vann.
Citera
2024-01-09, 21:19
  #2858
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogiltig.narvaro
Och återigen så är inte män och kvinnor likadana, och i princip alla kulturer har alltid värderat kvinnors oskulder högre.

Ja, kvinnors återhållsamhet är viktigare än mäns. Men det är bara det där med att du gick till en hora jag tycker är dåligt. Hade du istället som 14-åring haft sex med din 24-åriga lärarvikare hade det inte varit lika sorgligt.
Citera
2024-01-10, 00:54
  #2859
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Nä, inget är vidrigare än att köpa horor åt sina omyndiga barn. Sorry, du vann.

Jag har alltid varit en vinnare.
Citera
2024-01-11, 07:32
  #2860
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogiltig.narvaro
Jag har inte hycklat, jag anser utan tvekan att det är vidrigare när en 13-årig flicka låter en pundare i 20-årsåldern på en fest tömma pungen i henne för lite gräs eller bara för att ”få det gjort”, än vad det är att en 14-årig pojke köper en hora i en halvtimme med kondom och allt.

Och återigen så är inte män och kvinnor likadana, och i princip alla kulturer har alltid värderat kvinnors oskulder högre.
Jo, du klagar på andras omoral när du beter dig likadant själv. Av samma anledning dessutom " för att få det gjort".
Citera
2024-01-11, 08:09
  #2861
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Jo, du klagar på andras omoral när du beter dig likadant själv. Av samma anledning dessutom " för att få det gjort".

Det är fan så mycket fräschare av en ung man att köpa en hora än av en tonårig kvinna att få klamydia av en 10 år äldre pundare.
Citera
2024-01-11, 08:12
  #2862
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogiltig.narvaro
Det är fan så mycket fräschare av en ung man att köpa en hora än av en tonårig kvinna att få klamydia av en 10 år äldre pundare.
Det är på exakt samma låga nivå. En fjortonåring är dessutom inte en ung man. Det är en minderårig pojke som deltar och blir utnyttjad i något kriminellt.
Citera
2024-01-16, 13:02
  #2863
Medlem
Hallhyttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogiltig.narvaro
Det är fan så mycket fräschare av en ung man att köpa en hora än av en tonårig kvinna att få klamydia av en 10 år äldre pundare.
Nej, det är det inte. Enda skillnaden är könssjukdomen. Du var ett barn och du blev utsatt för något brottsligt. Nederländernas sexuella myndighetsålder är sexton år och kvinnan kunde bli dömd för våldtäkt mot barn.
Citera
2024-01-16, 22:10
  #2864
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Våldtog en tjej på klassresan i sjuan.
Klassen hade hyrt ett ställe utnaför stan och vi sov två och två i rummen.

Alla som var med ville inte sova över och for hem på kvällen, så vissa fick ha ett rum helt för sig själv.

En av tjejerna hade då eget rum.
Var inte planerat alls, men när jag gick på toa mitt i natten såg jag en tjej i rummet med sänglampan tänd.
Visste inte om dom var två i det rummet så öppnade dörren lite mer så jag såg båda sängarna.

Gick på toan i 10 min och funderade på vad jag skulle göra.

Gick till hennes dörr igen och stod där i nån min helt tyst för att se son hon verkligen sov.
Gick in, stängede dörren.

Tog av hennes täcke och drog av trosorna.
Just då började hon vrida på sig så tog tag om hennes handleder och försökte trycka in kuken.
Hon var då fullt vaken men konstigaste var att hon bara låg där, hon gjorde inte motstånd.
Hon sa inget eller skrek.
Tror att hon kan ha blivit så rädd att hon inte vågade.

Kom i henne på några sekunder och sen gick jag därifrån.
På morgonen när vi satt och fikade runt bordet såg hon ganska nedstämd ut men kunde ändå prata med sina kompisar som om inget hänt.

Detta var sista dagarna i sjuan och när skolan började på hösten igen så hade hon bytt skola.
Ibland undrar jag hur det påverkat henne men har sett hon på facebook och hon har idag kille och egna barn, så förhoppningsvis kom hon över det.

Jag känner att jag skulle må bra av att göra dig illa!🤮
Citera
2024-01-16, 22:21
  #2865
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Manteufel
Jag känner att jag skulle må bra av att göra dig illa!🤮

Cry me a river...

Killar tar livet av sig varje dag för att nån brud varit elak, jag gjorde alla en tjänst då hon annars hade blivit en ritkig stropphora
Citera
2024-01-17, 15:48
  #2866
Medlem
Sprutdeares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Cry me a river...

Killar tar livet av sig varje dag för att nån brud varit elak, jag gjorde alla en tjänst då hon annars hade blivit en ritkig stropphora


Jag tror inte ens du gjorde det du sa

Wimp
Citera
2024-02-17, 23:24
  #2867
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Cry me a river...

Killar tar livet av sig varje dag för att nån brud varit elak, jag gjorde alla en tjänst då hon annars hade blivit en ritkig stropphora

Bara värdelösa betamän tar livet av sig om någon brudjävel varit "elak". Jag hoppas du blir rövknullad av någon muslim när du hamnar på kåken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback