Såg den här tråden för första gången för 3 dagar sen. Sålde min motorcykel igår, så nu finns det 17 000Kr, 1000 och 500 lappar märkta med FB - MadC.
PM om nån hittar!
Jag har också nu börjat sätta FB-sedlar i omlopp. Men istället för den vanliga märkningen kör jag dem genom laserskrivaren. Emblemet är flashbackkatten och mitt nick under.
Jag har också nu börjat sätta FB-sedlar i omlopp. Men istället för den vanliga märkningen kör jag dem genom laserskrivaren. Emblemet är flashbackkatten och mitt nick under.
teknosolv: Dubbelvikt A4 (-> A5) jag klippt ett "fönster" i och lägger sedeln. Håller sig faktiskt på plats OK när den matar allt genom maskineriet.
Tonern verkar sitta bra så länge man inte går på hårt med ett skarpt verktyg. Ska nog överleva "därute". Men i fortsättningen kör jag nog med en tunnare font på nicket för den där "flyter ihop" och är knappt läslig
Loser goes wild, jävlar vad nice gjort (Y)...
bra initiativ..
Själv så fick man tillbaka en sedel 50 kr sedel från Nilsson i femmanhuset i gbg, jag vette bannemig vem som har skrivit på den, stod inget namn, stod bara det vanliga och lustiga " Flashback - ditt lösenord finns på nätet " med liten handstil (Y)
Han inte ta kort på sedeln innan man stack ner o köpte cigg med den
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!