• 43 815 online
  • 1 193 629 medlemmar
  • 61 846 146 inlägg
  • 1
  • 2
2007-08-23, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Om du inte öppnar dom så ja.
Men jag antar att man får dom öppna? Om man köper tomma kaplsar och vill fylla dom med eget innehåll dvs, och sen ska stänga dom, hur håller man dom stängda??
Citera
2007-08-23, 02:04
Avstängd
TECHNO:MANNENs avatar
Det kan du köpa på många ställen hörredu. naturensdroger har velan det?????????????
Citera
2007-08-23, 10:10
Medlem
Okej, om nu folk inte förstog varför jag bumpade upp denna något gamla tråd:

Jag överväger att införskaffa mig gelatinkapslar och jag undrar hur det rent praktiskt fungerar med att fylla, försluta och hålla kapslarna förslutna, dvs att kapseln inte bara öppnas och pulvret rinner ut?
Känns dumt att skapa en ny tråd för denna simpla och dumma fråga när det redan finns en tråd som handlar om gelatinkapslar och eget innehåll.
Citera
2007-08-23, 12:06
Medlem
Derisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sird
Okej, om nu folk inte förstog varför jag bumpade upp denna något gamla tråd:

Jag överväger att införskaffa mig gelatinkapslar och jag undrar hur det rent praktiskt fungerar med att fylla, försluta och hålla kapslarna förslutna, dvs att kapseln inte bara öppnas och pulvret rinner ut?
Känns dumt att skapa en ny tråd för denna simpla och dumma fråga när det redan finns en tråd som handlar om gelatinkapslar och eget innehåll.

Jag har inte direkt suttit och undersökt hur de är utformade, men de kapslarna jag använde kunde jag öppna och stänga tre gånger, och sedan ha i fickan utan att något innehåll rann ut iaf. Oftast när man ska öppna dem behöver man ju knipa åt lite på den ena kapseln, så de är väl finurligt utformade antar jag.
Citera
2007-08-23, 15:44
Medlem
Brain Formulas avatar
Citat:
Men jag antar att man får dom öppna? Om man köper tomma kaplsar och vill fylla dom med eget innehåll dvs, och sen ska stänga dom, hur håller man dom stängda??

Man trycker ihop dem så hålls dem stängda om man ej överfyller dem.
Citera
2007-08-23, 16:29
Medlem
okej, tack för svar!
Citera
2007-08-23, 17:08
Medlem
Brain Formulas avatar
Citat:
okej, tack för svar!

Nemas problemas, vad har man ett forum för liksom.
Citera
2007-08-23, 17:30
Medlem
2500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiesser
Kör 8 x 125 mg istället, det slår finare.
kan tänka mig att han kanske ska sälja dem om han ska pula ner dom i kapslar. Och då vill man käna maximalt
Citera
2007-08-23, 19:01
Medlem
BlackMantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Tänkte fylla upp 10 kapslar med 100mg vardera.
Vart köper man sådana och kan man sneak väga i någon affär?

http://www.1fast400.com/?cPath=90
Citera
2007-08-23, 19:11
Medlem
Är de enkla att fylla då, eller är det ett jävla pill?
Citera
2007-08-23, 20:10
Medlem
Derisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack n' coke
Är de enkla att fylla då, eller är det ett jävla pill?

Det är rätt lätt att fylla dem om någon håller i kapseln alt. om man fixar något som gör att den står stadigt, och sedan använder någon sorts tratt. Jag gjorde en tratt av en post-itlapp, funkade skitbra. Men lite pill blir det ju.
Citera
  • 1
  • 2