Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2007-09-10, 13:27
  #49
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paulstrom
Klas Lund hade en älskare i sex år. Källan är en fd flickvän till Lund som jag känner. Det innebar givetvis en katastrof för Lund när det här läckte ut men det verkar inte som om några av hans NS-kamrater offentligt vill fördöma honom. Förmodligen hoppas man på att det hela ska glömas bort eftersom Lund är en ledare man inte vill förlora.

Men som sagt. Sicket hyckleri. Lund blir lite som Jacki Arklöv (afrikansk bakgrund) en gåta. Båda ansluter sig till en ideologi som i princip förespråkar deras "utplånande".

Helt unika är Lund inte. Ernst Röhm och Horst Wessel, två stora NS-ikoner, var båda mer eller mindre öppet homosexuella. Båda gick en våldsam död till mötes men det hade troligen inget med bögeriet att göra. Det är dock känt att Adolf Hitler var bekymmrad över situationen inom SA.
Ojoj... Sicket skitsnack. Eftersom jag tror mig kunna gissa vilken flicka du menar, om det nu inte är så att du fabriserat ihop hela historien, vilket iof är mer troligt. Men du kan skicka PM till mig med källa om du har lust.

/mvh Ikh
Citera
2007-09-10, 17:55
  #50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Ojoj... Sicket skitsnack. Eftersom jag tror mig kunna gissa vilken flicka du menar, om det nu inte är så att du fabriserat ihop hela historien, vilket iof är mer troligt. Men du kan skicka PM till mig med källa om du har lust.

/mvh Ikh
Du vill att jag ska PM:a min källa till dig?? Min fråga blir då hur du skulle använda den informationen. Frågan är i sak teoretisk eftersom jag aldrig någonsin skulle göra något dylikt.
Citera
2007-09-10, 18:02
  #51
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paulstrom
Du vill att jag ska PM:a min källa till dig?? Min fråga blir då hur du skulle använda den informationen. Frågan är i sak teoretisk eftersom jag aldrig någonsin skulle göra något dylikt.
Eftersom du redan har outat henne genom att ge mig alla uppgifter om henne, så skulle det knappast göra något. Men det är klart att ingen ska tvingas till att lämna uppgifter om man inte vill.

/mvh Ikh
Citera
2018-07-28, 22:03
  #52
Avstängd
karlduschs avatar
Blir det nån aktion i år eller?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback