Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-07-12, 02:20
  #13
Avstängd
bLyGE_kEntAs avatar
Jag hatar att jag alltid vill skriva/ringa min fd flickvän på fyllan. Kan ju bero på att jag egentligen är kär i henne ännu, och man blir känslosam på fyllan, men ändå irriterande och jävligt pinsamt dagen efter!
Citera
2007-08-05, 03:23
  #14
Medlem
Mja det där med känslor och tårar har jag klarat mig undan =) hihi! brukar inte vara så lättpåverkad när de gäller sånt :P bra eller dåligt? I dont now :
Citera
2018-10-16, 21:55
  #15
Medlem
Möjligheten finns att du i vanliga fall inte har någon direkt tillförsel av dopamin, seratonin & noradrenalin vilket ungefär 5% av oss dödliga svenskar lider av.

Största faktorn då, dopamin
Citera
2018-10-16, 23:41
  #16
Medlem
Plojbojjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kalkyr
Möjligheten finns att du i vanliga fall inte har någon direkt tillförsel av dopamin, seratonin & noradrenalin vilket ungefär 5% av oss dödliga svenskar lider av.

Största faktorn då, dopamin

Skönt att TS fick svar efter 11 år
Citera
2018-10-18, 23:48
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plojbojj
Skönt att TS fick svar efter 11 år

Tack, du vet att jag alltid finns här för dig om du har några problem i framtiden
Citera
2018-10-18, 23:57
  #18
Medlem
Stonedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kalkyr
Tack, du vet att jag alltid finns här för dig om du har några problem i framtiden


Tog några år och få fram svaret, men bättre sent än aldrig. Frågan är om ts hann få svaret?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback