Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-07-10, 18:20
  #1
Medlem
Finns ju många killar som gillar riktigt smala tjejer, men finns det tjejer som gillar riktigt smala killar? Alltså tjejer som tycker det är attraktivt med medellånga killar som väger 50-60kg. Har fått känslan att vara smal som kille är nog ungefär som att vara riktigt fet som tjej, d.v.s. inte mycket action.

Vet inte vad tjejer säger om det här men jag har fått känslan att dom föredrar killar med stora muskler, eller killar som är lite knubbiga och t.o.m. feta killar över dom riktigt smala. Eller vad tror ni?

Tänkte på det här då det är super inne med slim fit för killar. Att man alltså ska ha en smal siluett.
Citera
2007-07-10, 18:22
  #2
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dudeson
Finns ju många killar som gillar riktigt smala tjejer, men finns det tjejer som gillar riktigt smala killar? Alltså tjejer som tycker det är attraktivt med medellånga killar som väger 50-60kg. Har fått känslan att vara smal som kille är nog ungefär som att vara riktigt fet som tjej, d.v.s. inte mycket action.

Vet inte vad tjejer säger om det här men jag har fått känslan att dom föredrar killar med stora muskler, eller killar som är lite knubbiga och t.o.m. feta killar över dom riktigt smala. Eller vad tror ni?

Eftersom bruttor är helt omöjliga att förstå sig på så finns det säkert ett knippe som gillar smala killar.
Fast mer sakligt så är det väl självklart så att det finns bruttor som gillar smala killar, tjocka, skalliga, långhåriga. Har du aldrig läst svaren på sånna här frågor i Kamratposten?
Citera
2007-07-10, 18:54
  #3
Medlem
azwethinkweizs avatar
Nu kan jag bara prata för mig själv (186cm och 70 kilo). Och jag har inga problem när det gäller tjejer
Citera
2007-07-10, 18:56
  #4
Medlem
Höjas avatar
Kan också bara tala för mig själv (175 cm, 53 kg) och jag kan om jag försöker faktiskt få tag i flickor (= min förra flickvän verkade inte hata att jag var smal (hon som raggade upp mig) och i mörker och fylla syns det smala inte (=

Satsa på din charm så glömmer dom direkt de där övertränade killarna som utan problem tar din vikt i bänkpress :P
Citera
2007-07-10, 19:14
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azwethinkweiz
Nu kan jag bara prata för mig själv (186cm och 70 kilo). Och jag har inga problem när det gäller tjejer

Nu är väl 70kg inte så jättesmalt, utan snarare helt normalt. tänkte mer på dom som har ett bmi under 18.
Citera
2007-07-10, 19:21
  #6
Medlem
Drooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dudeson
Nu är väl 70kg inte så jättesmalt, utan snarare helt normalt. tänkte mer på dom som har ett bmi under 18.

70kg är rätt smalt på 1.86 m. Under 18 är ju undernärt sedan några kilon tillbaka.

Om du menar under 18 så tror jag nog att det får vara en himla ful brud som skulle gå med på det.
Citera
2007-07-10, 19:22
  #7
Medlem
zezilias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dudeson
Finns ju många killar som gillar riktigt smala tjejer, men finns det tjejer som gillar riktigt smala killar? Alltså tjejer som tycker det är attraktivt med medellånga killar som väger 50-60kg. Har fått känslan att vara smal som kille är nog ungefär som att vara riktigt fet som tjej, d.v.s. inte mycket action.

Vet inte vad tjejer säger om det här men jag har fått känslan att dom föredrar killar med stora muskler, eller killar som är lite knubbiga och t.o.m. feta killar över dom riktigt smala. Eller vad tror ni?

Tänkte på det här då det är super inne med slim fit för killar. Att man alltså ska ha en smal siluett.

Jag föredrar definitivt ett skelett framför en fetknopp men för mig är en muskulös man idealet framför andra. När jag var runt 20 så gick jag stenhårt igång på beniga killar så jag tror det finns många som gillar den typen också. Kanske är det så att äldre kvinnor gillar lite fetare män eftersom dom själva oftast tenderar att växa till sig med åren.
Citera
2007-07-10, 19:35
  #8
Medlem
Jag har alltid gillat smala killar i alla fall, förstår inte alls fixeringen vid gigantiska muskler.

Fast 50-60kg är lite väl tanigt..över 62kg och över 1,77 på längen är mina krav eftersom killen måste vara större än jag själv.
Citera
2007-07-10, 20:59
  #9
Medlem
Sinsisters avatar
smal och smal... de ska vara en senig kropp! de tycker många tjejer är sexigt (inklusive jag själv) finns inget bättre än en smal, senig kropp... mumma!

kid rock är en senig kille och han fick ju till de liksom...
http://www.outsidethebeltway.com/wor...0%2006_jpg.jpg
Citera
2007-07-10, 22:42
  #10
Medlem
Queen of ices avatar
Jag gillar långa smala killar. Så visst finns vi.
Citera
2007-07-10, 23:04
  #11
Avstängd
cnashs avatar
azwethinkweiz: BMI 20, smal men inom kategorin normalviktig.
Höja: BMI 17, mager och inom kategorin underviktig, till råga på allt kort.

Sen är det en fördom att slanka killar inte kan ha muskler. Det gäller bara dom ser ut som streck (ektomorfer), inte stabila slanka välformade män (ektomorf mesomorf).
Citera
2007-07-10, 23:56
  #12
Medlem
Det finns tjejer till allt det är bara att hitta den rätta
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback