Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-07-10, 03:28
  #1
Awaiting Email Confirmation
Blåkrusbärs avatar
Som topic lyder kan jag inte nu sova eftersom jag blir terroriserad av olika röster. dET GÅR INTE att tänka bort dom.

Sedan andas jag häftigt liksom det värker i skallen och bröstet.

Snälla.. vad ska jag göra!? ://
Citera
2007-07-10, 03:31
  #2
Medlem
Psyko Dads avatar
Ta en rask promenad & trötta ut dig. Läs ngt.
Citera
2007-07-10, 14:10
  #3
Medlem
Tjohildas avatar
Det låter väldigt allvarligt. Jag tycker verkligen du ska ringa psykakuten och berätta.
Citera
2007-07-10, 14:37
  #4
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåkrusbär
Som topic lyder kan jag inte nu sova eftersom jag blir terroriserad av olika röster. dET GÅR INTE att tänka bort dom.

Sedan andas jag häftigt liksom det värker i skallen och bröstet.

Snälla.. vad ska jag göra!? ://

Det måste vara jävligt skrämmande ! Men det finns en förening som heter Rösträtt som drivs av rösthörare för att informera och medla. Dom har föredrag och träffar. Hittar inte just nu deras hemsida,har letat,men jag hittade lite kontaktinfo där du kan nå dom. Sen bör du genast ta kontakt med psykiatrin för att få hjälp ! Du ska inte behöva ha det såhär.

Kontaktpersoner för information om nätverket:
Ami Rohnitz,
tel.08 -655 41 70
rohnitz@spray.se
Mats Kjellbom,
tel.073-930 98 33
Siv Wetterberg,
tel.08 -758 05 98
siv.wetterberg@swipnet.se
Citera
2007-07-10, 23:36
  #5
Avstängd
Kan bero på stress alá mental overload.
Frågan är hur dessa röster yttrar sig.
Hör du dem utifrån som om de fysiskt kom från en annan plats rummet eller i huvudet?
Något annat man borde veta så att man kanske kan lungna dig.
Citera
2007-07-14, 20:48
  #6
Medlem
När det gäller sådant här är väll standa svaret, ju tidigare du får hjälp desto bättre är det.
Citera
2007-07-21, 20:08
  #7
Medlem
riZLa_87s avatar
ta kontakt med psykiatrin så kan du få medicin mot rösterna det kan hjälpa skitbra !
Citera
2007-07-23, 11:51
  #8
Medlem
Liemanns avatar
Hände mig med i lördags natt =/ tyckte jag hörde morsan prata med mig hela tiden, fast hon inte va hemma, å musiken jag lyssna på (the used) lät som norska, å jag kunde faktiskt höra va de sjöng (fasten de sjöng på norska)

kommer inte ihåg nu, men texterna jag hörde va helt sinnesjuka. vart inge sömn den natten heller..
Citera
2007-07-23, 13:29
  #9
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liemann
Hände mig med i lördags natt =/ tyckte jag hörde morsan prata med mig hela tiden, fast hon inte va hemma, å musiken jag lyssna på (the used) lät som norska, å jag kunde faktiskt höra va de sjöng (fasten de sjöng på norska)

kommer inte ihåg nu, men texterna jag hörde va helt sinnesjuka. vart inge sömn den natten heller..
Vilket förmodligen beror på att du inte lyckas sova.

Ingen sömn = perfekt upplägg för psykisk sjukdom.

Be någon läkare skriva ut Atarax eller något som insomningstablett
Citera
2007-07-24, 20:59
  #10
Medlem
Bitmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåkrusbär
Som topic lyder kan jag inte nu sova eftersom jag blir terroriserad av olika röster. dET GÅR INTE att tänka bort dom.

Sedan andas jag häftigt liksom det värker i skallen och bröstet.

Snälla.. vad ska jag göra!? ://

Vad säger de? Är de fientliga? Talar de alla med enbart dig, eller är de medvetna om varandra?
Citera
2018-10-16, 07:49
  #11
Medlem
Vad består rösterna av? Manliga, kvinnliga osv
Citera
2018-10-16, 08:24
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorkelsson
Vad består rösterna av? Manliga, kvinnliga osv
Tror inte att personen kommer svara med tanke på att tråden skrevs 2007 och senaste inloggning skedde maj -09.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback