• 42 585 online
  • 1 193 480 medlemmar
  • 61 834 998 inlägg
2017-09-21, 20:59
Medlem
Grankulas avatar
hallå gubbar. Var nere nu i sommras och hade det så jäkla najs så vi funderar på att åka dit nästa år igen.

men jag har en fråga till er ibiza veteraner. Är Pacha alltid en deep house klubb? Vi drog dit när Baguetta (david guetta), spelade. Och han körde under 98% av sin tid, deep house låtar. Samma med afrojack som spelade innan honom. Vårat gäng är inte direkt ett jätte fan av deep house. Så om det är en deep house klubb så kan det ju vara bra att spara dem 80 euro på något annat.

Tack på förhand.
Citera
2018-02-05, 16:40
Medlem
Koodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
hallå gubbar. Var nere nu i sommras och hade det så jäkla najs så vi funderar på att åka dit nästa år igen.

men jag har en fråga till er ibiza veteraner. Är Pacha alltid en deep house klubb? Vi drog dit när Baguetta (david guetta), spelade. Och han körde under 98% av sin tid, deep house låtar. Samma med afrojack som spelade innan honom. Vårat gäng är inte direkt ett jätte fan av deep house. Så om det är en deep house klubb så kan det ju vara bra att spara dem 80 euro på något annat.

Tack på förhand.

Allt från underground till mainstream och pop. Nytt för 2018 är att Cocoon med Sven Väth flyttar till Pacha från Amnesia, och det är ju mer tysk prog/techno.

Här kommer du kunna se alla klubbarnas lineup när det börjar närma sig.

https://www.ibiza-spotlight.com/night_i.htm
Citera
2018-04-29, 12:17
Medlem
EcstasyRisings avatar
Tjoho. Tänkte bjuda mig själv på en resa några dagar i sommar. Kollat runt med spelscheman på Ibiza Spotlight, kommer de uppdateras ännu närmare? Ser nämligen att Privilege inte har något event när jag är där, vore ju kul att besöka världens största nattklubb när man är där, nämligen.
Citera
2018-06-04, 08:11
Medlem
Hur är prisnivån på Ibiza numera? Va många år sen jag var där. Tack!
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f513173