Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-12, 20:41
  #601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPåsfågel
löste en påse guld i en 70s för ett tag sen. lät det dra i en vecka, sen så behövdes det bara en shot så var man mysig resten av tiden som man var vaken

Klart intressant, men samtidigt så nästintill dubblar du kostnaden för kalaset. Men det är klart det är garanterat mer hälsosamt sätt att inta det hela.
Citera
2008-08-12, 21:30
  #602
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rexic
Klart intressant, men samtidigt så nästintill dubblar du kostnaden för kalaset. Men det är klart det är garanterat mer hälsosamt sätt att inta det hela.

Lätt jag ska prova nästa gång jag har beställt spice alltså . Fast jag kör nog bara en kvarting till att börja med för att se så kan man ju röka upp andra halvan istället
Citera
2008-08-13, 00:03
  #603
Medlem
Det där med kvarting ska jag också testa nu när mitt gold precis damp ned i lådan.

Ska bli spännande å jämföra med "Nariz del diablo" som dricks lite varstans i Sydamerika. De brukar ta en hyffsat välartad hon-planta och köra ned i en 70 eller så 80% sockerrörssprit som får stå gömd i något skåp ett år eller så. Sen shottar man. Testade det senast i Ecuador på en strand under karnivalen. Jäklar så fint det var! Så klart man är lite sugen nu att se hur spice står sig mot originalet!
Citera
2008-08-13, 00:14
  #604
Medlem
darkdeds avatar
låt inte en hemmagjord bong stå med bränd spice i, luktar kalles kaviar som fan
Citera
2008-08-13, 00:29
  #605
Medlem
StandUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkded
låt inte en hemmagjord bong stå med bränd spice i, luktar kalles kaviar som fan

på tal om ingenting?
Citera
2008-08-13, 16:50
  #606
Medlem
runkakukens avatar
Riktigt härligt igår. Hemmagjord bong på 1.5 liter är nice, då slipper man dra så mycket. 3,5 hittar var igår (jag och min tjej) och vi blev helt borta. Rent Spice Gold is the shit.
Citera
2008-08-16, 16:19
  #607
Medlem
Upplevelse

När jag testade spice (orginal) så tyckte jag det tog lång tid innan det verkade...Rökte säkert 15 bloss...Det funkade dåligt på mig...Först...Men sen efter ett tag kom en underbar känsla (som en orgasm) in i kroppen...Låg bara o njöt. Men detta pågick inte alls länge...10 min max...Sedan hände inte så mkt mer. Så jag vet inte, är det värt det. Nej, billigare att knulla :P
Citera
2008-08-16, 16:34
  #608
Medlem
Spice

jag tänkte testa spice nästa helg Funderar på vanliga eller gold:P i min hemmagjorda pipa
http://img137.imageshack.us/img137/7334/dsc00159bi1.jpg
Citera
2008-08-18, 10:02
  #609
Medlem
GeneralPåsfågels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Vad menar du med en shot? 4 cl?

Är du en van rökare? Har du ätit brass nån gång? Hur mycket tycker du isf att den där shoten motsvarar? 0.5? 1g?

Tack för tipset! Ska göra en sån flaska imorgon när mitt diamond kommer...
en shot räknar jag på ca 6 cl.

Jag ser mig själv som en van rökare, men röker sällan nu för tiden så ev. resistans är minimerad. Jag har bakat flera ggr på brass, kan inte säga att effekten kan jämföras då det blir som att du supit som ett svin och sen lägger på en rejäl spicebong.
Citera
2008-08-18, 11:27
  #610
Medlem
RoomMushs avatar
Jag har provat alla tre sorters Spice nu (gradvis upptrappning ) och jag har fått god effekt på alla.
Upplever det som att man blir lite ”segare” i huvudet än av vanlig CB och det verkar inte öka kreativiteten lika bra, men som en liten ”avkopplare” framför en film på kvällskvisten så funkar det suveränt!
Citera
2008-08-18, 11:37
  #611
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RoomMush
Jag har provat alla tre sorters Spice nu (gradvis upptrappning ) och jag har fått god effekt på alla.
Upplever det som att man blir lite ”segare” i huvudet än av vanlig CB och det verkar inte öka kreativiteten lika bra, men som en liten ”avkopplare” framför en film på kvällskvisten så funkar det suveränt!

Vart betsäller jag spice spliffen
Citera
2008-08-18, 11:39
  #612
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPåsfågel
en shot räknar jag på ca 6 cl.

Jag ser mig själv som en van rökare, men röker sällan nu för tiden så ev. resistans är minimerad. Jag har bakat flera ggr på brass, kan inte säga att effekten kan jämföras då det blir som att du supit som ett svin och sen lägger på en rejäl spicebong.
hallå
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback