Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-08-09, 16:21
  #25
Awaiting Email Confirmation
jag testar beställa från spice sweden, brukar va riktigt svårpåverkad av sån här skit, men jag betäller bara vanlig spice ändå. från spicesweden.
Citera
2007-08-10, 19:25
  #26
Medlem
totens avatar
Hur länge är väntetiden?
Citera
2007-08-12, 02:31
  #27
Medlem
Eskimåjävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toten
Hur länge är väntetiden?

2-3 arbetsdagar, när vi köpte vårat så tog det 3 dagar iaf.
Citera
2007-08-12, 04:35
  #28
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Issemannen
Är det lagligt att röka om man är under 18? (Och inte besällt det själv).
Ja, då det inte finns några som helst lagar om drogen så kan det inte vara olagligt att nyttja den. Simpelt va?

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.clockwork
jag testar beställa från spice sweden, brukar va riktigt svårpåverkad av sån här skit, men jag betäller bara vanlig spice ändå. från spicesweden.
Detta bidrar inte något till Spice-tråden.. FAQ betyder;
Citat:
Ursprungligen postat av Wikipedia
En FAQ är en samling av ofta ställda frågor och deras svar.

Citat:
Ursprungligen postat av toten
Hur länge är väntetiden?
Från? .. Det finns många Spice-butiker ute på nätet. Står oftast på hemsidan hur lång leveranstid det är. SpiceSweden har exempelvis annonserat ut att paketet ankommer inom 48 timmar (vardagar), vilket de då bör hålla.
Från England brukar det ta mellan 2-5 dagar, detsamma gäller Tyskland/Holland.
Citera
2007-08-14, 10:14
  #29
Medlem
GeneralPåsfågels avatar
Q: Om man ska göra te på spice, hur mkt ska jag då ha i en kopp om jag blir fint stukad på 0.3g?
Citera
2007-08-14, 10:39
  #30
Avstängd
AnonymAnvändares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abel
Vad betyder £
Men herregud. Hur kan man undgå att veta vad en engelsk GBP är...
Vilken otrolig skitfråga, ibland undrar man ju vad det är för folk som hänger här numera.
Har vederbörande aldrig gått i skolan, eller så kanske du inte är klar med den och stannat i klass 6c.

Brukar inte skriva så mycket på flashback numera och ovanstående citat hör ju till en av anledningarna.

Det är mina 50 öre.
Citera
2007-08-19, 19:44
  #31
Medlem
muxxor918s avatar
nån som vet om man får hem i tid å så från spicesweden.com, dessutom undrar jag om man måste vara 18 och ha leg för att hämta ut paketet. eftersom då jag jobbar så ska min kompis som inte fyllt 18 än hämta ut det åt mig (han e 17 och fyller om en månad ungefär).

tack på förhand
Citera
2007-08-19, 19:55
  #32
Medlem
mesmerize_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
nån som vet om man får hem i tid å så från spicesweden.com, dessutom undrar jag om man måste vara 18 och ha leg för att hämta ut paketet. eftersom då jag jobbar så ska min kompis som inte fyllt 18 än hämta ut det åt mig (han e 17 och fyller om en månad ungefär).

tack på förhand

Som sagt så finns det inga lagar om spice, och dessutom vet inte personen som lämnar över paketet vad som är i. Det är ju inte heller så att man måste ha passerat en viss ålder för att mottaga paket...
Din kompis(?) kommer i alla fall inte behöva bevisa sin ålder.
Citera
2007-08-19, 21:00
  #33
Medlem
Trädpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abel
Vad betyder £
HAHA
Gjorde natten min!

Seriöst, finns det inga affärer som säljer spice om det nu är lagligt? Kan va en bra idé annars att öppna en affär...
Citera
2007-08-19, 21:10
  #34
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trädpojke
Seriöst, finns det inga affärer som säljer spice om det nu är lagligt? Kan va en bra idé annars att öppna en affär...

finns en jätte banner på den här hemsidan annars www.spicesweden.com
Citera
2007-08-19, 21:32
  #35
Avstängd
Rightys avatar
Låt säga att jag blir lagom på 0,4g "vanliga" spice.
Vad rekommenderar ni då för dos på Spice Gold, jag testar Spice Gold för första gången.


MVH
Citera
2007-08-19, 22:11
  #36
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Righty
Låt säga att jag blir lagom på 0,4g "vanliga" spice.
Vad rekommenderar ni då för dos på Spice Gold, jag testar Spice Gold för första gången.


MVH

vad jag vet så typ hälften men inte helt säker på det så om nån kan confermera det

men har själv en fråga när det gäller å mäta upp spice. Vad är enklaste sättet? asså går de å mäta med typ krydd mått lr nått om man inte har nån våg?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback