Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-07, 13:28
  #253
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yahnoovas
Det där är munch. Helt olika diskussioner

ps - Nu tänker jag under rökning.. inte efter. Om TS menade efter man släckt jointen, då är det en helt annan femma

Nej - det är fan ingen skillnad. "Vad är godast när du röker på" - och "Vad är godast när du röker på?".
Citera
2019-11-07, 13:29
  #254
Medlem
Bluebeast72s avatar
Looza Pear, skall inmundigas i närmsta coffeshop i Amsterdam..Kvalite mina herrar, kvalite! Man njuter så gommen skriker tack..

https://dutchsnacksuk.com/products/looza-pear/
Citera
2019-11-07, 13:33
  #255
Medlem
För er som inte begriper vad syftet med denna tråd är så kan jag förtydliga att jag funderar kring vilken DRYCK som ni främst vänder er till, vare sig det är drycken man lindrar halsen med i samband med rökning eller den drycken man helst sitter och smuttar på när man rökt färdigt.

Är fullt medveten om att det finns liknande trådar men ville få inspiration från er kring vad som är den godaste DRYCKEN, dvs inte mat/snacks.
Citera
2019-11-07, 13:39
  #256
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamieboii
Halloj Flashback. Har funderat kring vilken den godaste drycken att konsumera är vid intag av cannabis/när man väl är bäng. Så frågan är simpel och lyder: vad tycker ni personligen är den godaste drycken i kombination med en fin liten holk.

Personligen tycker jag bäst om Red Bull Summer Edition, givetvis med blåbär smak. Skall bli intressant att se vad ni delar med er av! Peace!

Kolsyrat vatten
Citera
2019-11-07, 13:43
  #257
Medlem
En iskall fanta lemon. Det är vinnaren.
Citera
2019-11-07, 13:48
  #258
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamieboii
Är fullt medveten om att det finns liknande trådar men ville få inspiration från er kring vad som är den godaste DRYCKEN, dvs inte mat/snacks.

Ok, jag repeterar. Notera det fetade; Vad är det godaste du har ätit / druckit bäng?
Citera
2019-11-07, 13:59
  #259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Ok, jag repeterar. Notera det fetade; Vad är det godaste du har ätit / druckit bäng?

Varför försöka provocera? Har vid flertal tillfällen påpekat att jag specifikt undersöker dryck, inte mat. Om du är lika blåst som du låtar har du antagligen inte noterat att jag påpekade att jag är fullt medveten om liknande trådar, men har ännu inte hittat en tråd inriktat på specifikt drycken.
Citera
2019-11-07, 14:04
  #260
Medlem
X-fronts avatar
Öl. Finns inget så fint som en kall öl när man är stukad. Det eller rent fint kranvatten.
Citera
2019-11-07, 14:19
  #261
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamieboii
Halloj Flashback. Har funderat kring vilken den godaste drycken att konsumera är vid intag av cannabis/när man väl är bäng. Så frågan är simpel och lyder: vad tycker ni personligen är den godaste drycken i kombination med en fin liten holk.

Personligen tycker jag bäst om Red Bull Summer Edition, givetvis med blåbär smak. Skall bli intressant att se vad ni delar med er av! Peace!
Iste.
Alla dagar i veckan.
Persika, citron.

Det behövs en hint av beska och torrhet så man vill dricka mer.
Citera
2019-11-07, 14:22
  #262
Medlem
mystikernsmystiks avatar
Nygröddad pizza eller burger king hamburgare med klyftpotatis. Mmmmmmm
Citera
2019-11-07, 21:45
  #263
Medlem
wowvadintressants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 69-69
En iskall fanta lemon. Det är vinnaren.
Sjukt att jag hittade den här tråden och nån säger iskall Fanta Lemon. Det var det första jag kom att tänka på också. Jag har inte rökt på några år nu, men jag minns särskilt en gång när jag precis blivit totalbäng och snustorr i käften och bara sög i mig en halv tvålitersflaska Fanta Lemon. Helt sjukt gott var det.
Citera
2019-11-07, 22:25
  #264
Medlem
Plaguetongue1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamieboii
För er som inte begriper vad syftet med denna tråd är så kan jag förtydliga att jag funderar kring vilken DRYCK som ni främst vänder er till, vare sig det är drycken man lindrar halsen med i samband med rökning eller den drycken man helst sitter och smuttar på när man rökt färdigt.

Är fullt medveten om att det finns liknande trådar men ville få inspiration från er kring vad som är den godaste DRYCKEN, dvs inte mat/snacks.

Vatten
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback