Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-07-06, 14:15
  #1
Avstängd
Stenbeck Jr.s avatar
Skulle vilja få namn på och diskutera alla de rasister som hatar vita och då i synnerhet svenskar.

Då menar jag inte rasisterna här på forumet såsom Fet-Evert, Ruskigbuss, mfl utan främst rasistiska journalister på våra kära tidningar, radio, tv och inom diverse rasistiska organisationer såsom Expo, CMR, mfl, i synnerhet skattefinansierade sådana.

Fler exempel på rasistiska organisationer som daltar med invandrare och hatar svenskar? CMR är de enda jag kommer på, men dom ska väl läggas ner? När i så fall?

Skulle vilja vilja veta vad det är som driver personerna bakom dessa organisationer? Är det som jag tror deras hat mot vita västerlänningar och då i synnerhet svenskar? Är deras daltande med muslimer i själva verket en täckmantel för deras hat mot svenskar? Skyddar de sig bakom "rasismen" och "nazismen" med sitt eget hat som i själva verket är rasism men inte mot invandrare utan mot vita?

Expo grundades väl av rasisten Tobias Hubinette? Stämmer det att dom livnär sig på döda svenskars pengar och hur kan det i så fall tillåtas? Var får Expo sina pengar ifrån? Varför är Aschberg engagerad?


Mvh
2007-07-06, 14:27
  #2
Avstängd
Watchmans avatar
Du kan ta alla globalistorganisationer, dessa vill självklart förgöra alternativt ändra Sverige till en del av något annat.

Masoud Kamali (Marxist) är en riktig svenskhatare, riktigt otrevlig människa.

Där har du några uppslag.
2007-07-06, 14:36
  #3
Medlem
johnny_viciouss avatar
Nej, det har inget med integration och invandring att göra.

//Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback