Lirade wow i 3 år, var riktigt schysst i början, jag diggade level 60 totalt, lirade i ett guild som drog ned KT som top 5 horde world, då var wow som bäst, BWL, AQ40, Naxx helt otroliga instanser.
Cockblocksen satt väl i lite väl länge dock, men det var enligt mig ett roligare spel då.
Sen kom BC, fyfan, hur tänkte de, Burning Crusades design var helt värdelös minst sagt, och det droppade epics överallt, samtidigt som jag tyckte kara, ssc, the eye, mag, gruul etc var rätt tråkiga, bortsett ett fåtal bossar i ssc.
Sen flippade mitt nät och började starta om automatiskt ibland, så då var det slut på raidande för mig tänkte jag.
Arena var schysst, bortsett från köerna innan de fixades, lirade shaman+rogue en hel del, sedan shaman+warrior med summy i s2(riktigt schysst warrior, finns en film på WCM som är trevlig).
Slutade lira, sen provade jag wotlk lite, inga fula världar längre, såg riktigt schysst ut, men tröttnade på WoW när det blev 99% casual orienterat, har ingen lust att lägga ned sådan tid på spelet när random folk kan få i stort sett samma gear.
(skulle förövrigt inte ha lust att lägga ned den tid det tar att lira high-end någonsin igen, inte ens mot betalning. neä fyfan.)
Tacka vet jag 60, stå i 6/9 EarthShatterer och tanka 3st tier1-2 rogues ensam med nästan bara earthshield.
Kan inte hålla med om att wow är kasst, det är ett väldigt bra spel, jag lirade dock hela tiden, och det håller inte.
Skön film
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=33096
Edit:
Om du sitter och afkar som healer så är det någon annan som helar åt dig oftast.
Och ja, självklart är det lätt att få tag i allt på wow, om du är beredd att gå med i en bra guild, men det är tid som krävs, samt att 25-40 pers ska lyckas samarbeta, plus att ett par kassa spelare måste bäras av alla andra, enda som var bra med att göra 25manna istället för 40.
Vill du däremot spela med riktigt bra spelare så handlar det verkligen inte bara om tid.....finns massor av folk man träffat på som verkligen försökt, men varit helt kassa, hur mycket de än lirat.