Citat:
Jag slutade spela för jag sög på det. När jag levlade, levlade jag långsamt, tog tre gånger så lång tid för mig att levla som alla andra även på min andra och tredje karaktär (som aldrig blev över 25 någon av dem). Min huvudkaraktär var lvl 40 när en vän som började spela samtidigt som jag dingade 60.
Ursprungligen postat av Kaleido
Hey! WoW är ju ett spel som det nu snackas mkt om här o var... 
Många spelar, andra inte... Vad fick just DIG att inte börja spela lr sluta spela?
Själv så slutade jag pågrund av att jag var trött på grind,långa instancer och grind grind grind hela dagarna...
Dom nerfade min klass till helvetet och PvP i WoW är så obalanserat så man dör... + Alla små kiddies som nu börjar joina Horde sidan
kunde dom inte hålla sig till och dampa runt på alliance så man slipper noobs som inte kan heala lr tanka osv?
Är riktigt sur... Tkr wow var mkt bättre innan exp... Blizzard har ett så bra spel som dom bara förstör med små skit

Många spelar, andra inte... Vad fick just DIG att inte börja spela lr sluta spela?
Själv så slutade jag pågrund av att jag var trött på grind,långa instancer och grind grind grind hela dagarna...
Dom nerfade min klass till helvetet och PvP i WoW är så obalanserat så man dör... + Alla små kiddies som nu börjar joina Horde sidan
kunde dom inte hålla sig till och dampa runt på alliance så man slipper noobs som inte kan heala lr tanka osv?Är riktigt sur... Tkr wow var mkt bättre innan exp... Blizzard har ett så bra spel som dom bara förstör med små skit

Efter många om och men blev min warlock till sist lvl 60, efter ett års paus och veckor av plågsamt långsam levling. Sista 10 levlarna var så jäkla plågsamma, så nära men ändå så jävla många timmar borta, varje level tog typ... minns inte riktigt men mellan 10 och 16 timmar tror jag.
Hur som helst, min warlock blev lvl 60, och jag var beredd på att leva livet, raids, high-level instances och battlegrounds, fy fan va ballt, here I come!
...det var inte så kul som jag trodde. Jag trodde att en helt ny världs skulle öppnas vid lvl 60, men nej. Kom inte in i en guild, pallade inte de höga kraven som krävdes. Jag körde om Upper Blackrock Spire typ 10 gånger för att få ett item som en boss droppade, vilket var typ det bästa jag fick. Battlegrounds sög för det var så oerhört ojämnt, alliance vann utan överdrift 9 av 10 gånger, jävla horor.
Så jag slutade spela.