2007-11-13, 15:59
Bannlyst
storyline är inte mer än grinda och questen är inte mer än tråkig text(hade ju vart bra om det fanns tal ljud).
instancer? jaaa... hur bra är en storyline där du dödar samma bossar 100 gånger om och om och om... du fattar va?
dålig storyline uppläggning i wow
Citera
2007-11-13, 16:05
Medlem
Grillen89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santi
Spelar själv wow och har snart 3 lvl 70's, kalla mig geek. Men man kan inte dömma ett spel om man inte uppnått max av det, du är snart lvl 40...

Det roliga börjar vid maxlevel då man tillsammans med en guild kör dungeons och gör progress.
Har själv spelat i en svensk guild och vi hade jävligt roligt samtidigt som vi gjorde progress.

Så innan du dömmer spelet, nå maxlevel.
Men alla tycker olika. Själv tycker jag vägen upp till 70 är nästan roligare om man har ett gäng som man lirar med. Dock så var lvl 60 pre-tbc roligare än var levlandet var men vid 70 var det definitivt inte lika roligt som på 60.
Citera
2007-11-13, 16:42
Medlem
Det blir kul när man når Black Temple. Kämpa på!
Citera
2007-11-13, 17:43
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Har en polare som spelade rätt mycket på Vashj, enligt honom så sög Vashj från början..
Nä, Vashj hade en riktigt go sammanhållning i början. Nu suger den kamelpung dock
Citera
2007-11-13, 18:17
Medlem
P.Gs avatar
Spelet tog en rad svängningar designmässigt som jag inte tyckte var för det bättre. Draenei och shamaner till alliance, alver och paladiner till horde, hela designen på Outlands, raider gick från 40 till 25 med mera.
Citera
2007-11-13, 18:20
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Spelet tog en rad svängningar designmässigt som jag inte tyckte var för det bättre. Draenei och shamaner till alliance, alver och paladiner till horde, hela designen på Outlands, raider gick från 40 till 25 med mera.

Håller med, saknar verkligen den gamla speldesignen...

Den största missen av alla var ju dock att införa battlegrounds.
Citera
2007-11-13, 18:31
Medlem
World Of Warcraft är lite som facebook, alla spelar/har det och du känner dig utanför . Vi är flockdjur

Det var så jag började spela WoW för alla mina polare snackade om de hela jävla tiden.
Citera
2007-11-18, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av melmoth
Det blir kul när man når Black Temple. Kämpa på!

Jasså allt grindande efter mats till pots mm, inte så kul eller inte ens värt de skulle jag vilja säga.

Jag spelar de för at jag har typ 10 irl kompisar i liret och dessa kände jag innan wow. Ska kasta gubben åt skogen när nåt annat börjar locka min polare, jag spelar bara för de sociala och att jag är MT ( är snäll o tankar ).
Citera
2008-04-16, 14:07
Medlem
pvp'n är det sämsta jag har sett, så jävla efterblivet är skiten :S
Citera
2008-04-16, 17:49
Medlem
different_trips avatar
- Kass grafik, ändå vill WoWlirarna höja den till skyarna
- Vet att jag hade blivit äckligt beroende av det, det kom i samband med att jag la av ett 3-4 års konstant CS-lirande
- IMBA spel
- Fjantande knattar överallt
- Sorgligt att se spelarna som lirar det

Tänker fylla ut lite på sista. Har en barndomspolare som efter våran CS-era hakade på WoW-liret. Nu spelar han i en av världens bästa guilder där han själv trycker på något "Full T6" med tillhörande krimskrams, bland det bästa man kan få till hans BE med andra ord. Han har t.o.m. en egen "fanclub" i spelet som brukar springa efter han och be om gears osv för han har så bra. Nu sitter vi här, cirka 20 år och han har aldrig varit på en fest, eller knappt ens umgåtts i en större grupp. Jag säger inte att festa är livet, men man ska fan ha kul medans man kan. Att se han sitta vid det jävla spelet, 5 dagar i veckan 6 timmar per gång när dem ska raida gör mig ganska ledsen faktiskt.

Droppen var ändå när jag såg "Worlds First Illidan kill" aka "Nihilum vs Illidan", har ni inte sett den så leta upp den. Riktigt jävla sorgligt. Hur världens främsta "Tank" nickar "Kungen" (ironiskt) och se hans chattande till dem andra när dem ska plocka honom. "Stay focus", "Dont panic", "FOCUS", "Clinkz position", "Dont afk, FOCUS".

Att se dem sedan på youtube är komiskt, deras kisande med ögonen får mig att undra när dem såg solljus sist.
Citera
2008-04-16, 17:52
Medlem
On fires avatar
Började inte ens spela då det inte verkade speciellt roligt och jag inte orkade lägga en måntlig betalning på ett spel.
Citera
2008-04-16, 18:03
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Att se dem sedan på youtube är komiskt, deras kisande med ögonen får mig att undra när dem såg solljus sist.

För att man är världsbäst betyder inte att man är den största nolifern. Det betyder bara att man är redo att ta den tid som behövs under den tiden nytt content är ute (sedan räcker det med en kväll i veckan tills nytt content är ute). Majoriteten av alla raidande i toppguilderna har jobb/studerar, fördomar är aldrig bra btw.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in