Godkväll
Drog en sökning bla här på forumet men jag hittar inte det jag söker, är kanske lite för sliten idag för att kunna formulera mig korrekt.
Det är så att VLC har börjat kivas med mig när det kommer till endel filmer i .ISO format.
Tex. Meet The Fockers och 28 Days later, allt går fint, välja subs osv. men sedan när själva filmen börjar så
kan jag inte spola frammåt, hur lite jag en försöker så stängs filmen ner.
Medans tex. den nya Beck fungerar hur bra som helst att spola.
Kan inte förstå varför det är såhär då både Beck och 28 Days later är svenska rippar..
Vissa filmer kan man ju rippa genom att klicka och dra, andra inte, så enkelt är det. Du kan ju testa med äkta filmer, vissa kan man spola i rullisten med, andra går det inte med...
Alltså jag tar alla mina iso (DVDR) ifrån kända trackers, såsom swedvdr - vilket de här filmerna jag skriver om är.
Och jag mountar dom först i Daemon, har även provat att strunta i att mounta dom men ingen skillnad.
Det konstiga är att jag kan inte dra mig till minnes att jag har haft det här problemet förr och då har jag ändå
dragit hem DVDR isos i flera år och använt VLC.
Så det får mig att fundera om något kanske har hänt lokalt på min burk och tänkte om några här vart med om samma och löst det på något vis.
Edit: Har nog ändå vart med om detta förr på ett par, kom på att jag då brukar använda mig utav (Chapter/Kapitel) och hoppa frammåt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!