Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-07-02, 08:32
  #13
Medlem
kaptens avatar
Det talas på jobbet om att den som sköt ihjäl kantorn har ett namn med initialerna LT.
Citera
2007-07-02, 08:43
  #14
Medlem
kaptens avatar
Ganska säker på att det är LT. Han är 43år och bor i ett av de tre husen det kan vara.
L**s T*****d.
Citera
2007-08-01, 23:57
  #15
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapten
Ganska säker på att det är LT. Han är 43år och bor i ett av de tre husen det kan vara.
L**s T*****d.

Stämmer bra
Citera
2007-08-02, 09:02
  #16
Medlem
Aardwolfs avatar
Som vanligt så är det ett vanligt fall där polisen har klantat sig, Kyrkovaktmästaren har varit inne ett flertal gånger för hjälp hos psyket och hade även vapen hemma på grund av att han var jägare. Men polisen hade inte dragit in hans vapenlicens på grund av "han kunde må bättre av att få komma ut och jaga".

Sin f,d fru misshandlade han wtt flertal gånger och nu slutade det med mord. Bara synd att den fega kraken hann ta livet av sig.
Citera
2007-08-02, 21:40
  #17
Medlem
Danals avatar
Jaha denna tråden vaknade till liv igen. Jag ville inte namedroppa själv.

Tycker han var en jävligt trevlig person i arbetslivet där jag träffat honom. Men det finns ju altid en baksida hos folk som man aldrig får se.....

Tycker att det var tragiskt det som hände .....
Citera
2007-08-04, 02:41
  #18
Medlem
Förfärligt detta
Den kyrkan har ju på nåt vis förlorat sin charm/magi(whatever kyrkor nu har) nu, inte för att jag är så förtjust i kyrkor men man kan ju förstå att församlingen tappat tron eller nåt efter detta.

Jag är förresten också nyfiken på övriga händelser i Arvika, nån borde starta en tråd om kriminalitet där.
Citera
2007-08-04, 06:38
  #19
Medlem
Danals avatar
Vilken sorts kriminalitet skulle den tråden handla om då?
Har du något speciellt i åtanke?
Citera
2007-08-07, 02:15
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danal
Vilken sorts kriminalitet skulle den tråden handla om då?
Har du något speciellt i åtanke?
Kanske inte riktigt all kriminalitet då, det räcker med större händelser, som t.ex skottlossning. Man är ju nyfiken.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback