Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-18, 20:30
  #373
Medlem
Mulla Krekars avatar
Jag var på återvinningsgården igår o lämnade en massa kläder till Myrorna. Först hittade jag en back med en massa PS2-spel, men jag spelar knappt. Men hittade också en helt ny kortlek UNO, det brukar jag o mina vänner spela.

Man får ju egentligen inte ta saker därifrån, men vad gör en kortlek...
Citera
2016-11-24, 22:16
  #374
Medlem
buIIs avatar
Då jag studerade hittade jag en Yamahaförstärkare och två högtalare i soprummet. Funkade perfekt som ljud åt en student i några år! Sen har jag även hittat hela spegelglas och bokhyllor som jag haft stor nytta av!
Citera
2017-05-07, 23:16
  #375
Medlem
hittade ett paket med oboy helt oöppnat
Citera
2017-05-07, 23:18
  #376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handsekreteraren
Jag brukar plocka elektronik, det är ju ofta folk slänger grejer som fungerar eller har något lätt fixat fel.

Hittills har det blivit tre platt-TV-apparater, en fungerade direkt och på två behövde jag byta 4-5 kondingar, två datorskärmar (kondingbyte på en av dem) och tre fullt fungerande laptops.

Ett antal hårddiskar har jag också tagit hand om, och på några av dessa har jag hittat en del som kanske inte var avsett för andra att titta på.

vet att det är en superdump men vad kan det vart på hårddiskarna?... någon ledtråd
Citera
2017-05-12, 20:57
  #377
Medlem
Oöppnad samlingsbox med alla Die Hard filmer
Bäst att leta i rikare bostadskvarter, där slängs kvalitetssaker. Bara lägga lite tid på det så går det att plocka ihop ett fullt fungerande hem. Ingen har känsla för att slita på saker nuförtiden så fort en pryl är omodern ska det köpas nytt.
Citera
2017-05-12, 22:40
  #378
Medlem
Handsekreterarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeetBoarn
vet att det är en superdump men vad kan det vart på hårddiskarna?... någon ledtråd
Fotografier och filmer av högst privat karaktär. Egen tillverkad porr alltså.
Citera
2020-02-03, 17:26
  #379
Medlem
Mulla Krekars avatar
Gårdagens fynd i soprummet;
https://i.imgur.com/7UAYvg5.jpg

Fullt fungerande Logitech datorhögtalare med subwoofer. Hade ingen subwoofer till laptoppen tidigare, som i princip är stationär.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback