Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-06-29, 22:38
  #1
Avstängd
~ Classics avatar
Beställde en påse Spice Gold i onsdes från spicedrugs.se. Fick skiten idag och tänkte spara det tills mina vänner kommer över, skulle nämligen stoppa skiten i vaporizern och testa!

In med den i vaporizern.. funka inte, så vi rullade en spliff med 3g i. 3st delade på den. Brändes i halsen som in i helvete, vi kände ingen effekt villket vi tyckte var konstigt, men vi bestämde oss för att vänta lite. 10min gick, 20, 30, en hel timme, INTE ETT JÄVLA SKIT!

Skit"drog", för dessa 400 kunde jag ha fått en femma brunt
2007-06-29, 22:45
  #2
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Återkommer med rapport/info när jag fått hem mitt. Jag är inte tillvand på cb eller nån annan drog, möjligen lite på fusk-benzo. Kan ju ha med det att göra, eller?

Många har ju skrivit om hur bra det är, hoppas man inte är blåst nu...
2007-06-29, 22:47
  #3
Avstängd
Psilocobes avatar
Det fungerar visst.
2007-06-29, 23:13
  #4
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Det fungerar visst.
Ooohja. Spice fungerar till 100%.

Varför ens starta denna tråd? Det finns en tråd om Spice, håll dig till den.
2007-06-29, 23:17
  #5
Medlem
Dia Psalmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ~ Classic
Beställde en påse Spice Gold i onsdes från spicedrugs.se. Fick skiten idag och tänkte spara det tills mina vänner kommer över, skulle nämligen stoppa skiten i vaporizern och testa!

In med den i vaporizern.. funka inte, så vi rullade en spliff med 3g i. 3st delade på den. Brändes i halsen som in i helvete, vi kände ingen effekt villket vi tyckte var konstigt, men vi bestämde oss för att vänta lite. 10min gick, 20, 30, en hel timme, INTE ETT JÄVLA SKIT!

Skit"drog", för dessa 400 kunde jag ha fått en femma brunt

Med tanke på att det finns en tråd på över 100 sidor där folk ger spice ett bra betyg, så känns det ganska patetiskt att du startar den här tråden. Du kunde skrivit i den befintliga spice-tråden.

Testa igen, eller något. Jag tvivlar på att alla andra åkt på placebo.
2007-06-29, 23:28
  #6
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dia Psalma
Med tanke på att det finns en tråd på över 100 sidor där folk ger spice ett bra betyg, så känns det ganska patetiskt att du startar den här tråden. Du kunde skrivit i den befintliga spice-tråden.

Testa igen, eller något. Jag tvivlar på att alla andra åkt på placebo.
Men alla känner ju inte av alla typer av droger heller
2007-06-29, 23:31
  #7
Medlem
Carcasss avatar
Är man så jävla värdelös att man köper Spice när det finns riktiga droger, så bör man få stryk.
2007-06-29, 23:38
  #8
Medlem
West-ens avatar
Spice funkar, men av någon anledning funkar det dåligt första gången, hade du haft kvar något hade du kunnat försöka nu igen, och kanske fått effekt.
Det fungerar visst, lika bra som originalet, iallafall mycket nära.
2007-06-29, 23:47
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av willedenstore
Ooohja. Spice fungerar till 100%.

Varför ens starta denna tråd? Det finns en tråd om Spice, håll dig till den.

hur kan du säga att det fugnerar till 100% jävla skitsnack. Det fungerade inte på mig och inte mina 2 polare heller.
2007-06-30, 06:03
  #10
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illerrre

hur kan du säga att det fugnerar till 100% jävla skitsnack. Det fungerade inte på mig och inte mina 2 polare heller.

Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Spice funkar, men av någon anledning funkar det dåligt första gången, hade du haft kvar något hade du kunnat försöka nu igen, och kanske fått effekt.
Det fungerar visst, lika bra som originalet, iallafall mycket nära.

tror du bara hadde behövt läsa litete är blåst nu...
2007-06-30, 06:10
  #11
Medlem
GaiNs avatar
Håll er till spicetråden är ni snälla.

Låser denna.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback