2007-07-01, 02:21
Citat:
Ursprungligen postat av Swe.patriot
Nej fan, inte roligt.
Fast det är helskumt problem ska ni veta.
Det var nytt igår (fredag), då installerade jag det med nya fläkten, funka prima. Sen idag (lördag) så skulle ja ändra pci slots som någon nämde i denna tråden, då funka inte nätagget sen. Byte tillbaka till mitt gamla, sedan funka datorn då.
Kolla på mitt nya, Lukta typ bränt, tänkte allt var kört. Men nu för en halvtimme sedan när ja var påväg för att borsta tänderna tänkte ja, äh vafan, ja sätter ihop det nya nätagget i datorn o testar.
Dra mig baklänges, det funkade. Det är skumt.
Att tillägga är att datorn kanske hade stått på länge, med tanke på att nätagget var nytt, spelar det nån roll i början hur länge datorn står på?
Fast det är helskumt problem ska ni veta.
Det var nytt igår (fredag), då installerade jag det med nya fläkten, funka prima. Sen idag (lördag) så skulle ja ändra pci slots som någon nämde i denna tråden, då funka inte nätagget sen. Byte tillbaka till mitt gamla, sedan funka datorn då.
Kolla på mitt nya, Lukta typ bränt, tänkte allt var kört. Men nu för en halvtimme sedan när ja var påväg för att borsta tänderna tänkte ja, äh vafan, ja sätter ihop det nya nätagget i datorn o testar.
Dra mig baklänges, det funkade. Det är skumt.
Att tillägga är att datorn kanske hade stått på länge, med tanke på att nätagget var nytt, spelar det nån roll i början hur länge datorn står på?
Nej, det borde inte ha någon betydelse, inte i mina öron i alla fall

Ditt problem låter onekligen lite skumt...Jag hade ringt komplett på måndag och snackat med dom..Deras support är som sagt trevliga och kunniga.
Kan ju vara så att dom rekomenderar dig skicka in nätagget, så dom kan felsöka (det låter ju som att det är nått fel på det), men i och med att du har ett extra så kan du ju i alla fall använda datorn under tiden.
Citat:
Ja det lät faktiskt rätt så roligt. ???
Ursprungligen postat av Gaziii
Ja det lät faktiskt rätt så roligt. ???
Du behöver bara använda ett frågetecken för att jag ska förstå att det var en fråga du ställde (punkten du använde fyller inte heller någon funktion, men lugn, ni kommer lära er det nästa läsår när ni börjar plugga svenska).
Jag tycker du PM:ar mig nästa gång du har en komponent som går sönder, då lovar jag att svara så snabbt jag kan och skratta riktigt hårt åt dig..