Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-21, 22:50
  #409
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 00-00
Han lever

Har brodern Abdullah bytat namn eller fått skyddad identitet?Sönerna har bytat efternamn
Citera
2020-09-21, 22:58
  #410
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
Har brodern Abdullah bytat namn eller fått skyddad identitet?Sönerna har bytat efternamn

Besim har inte byt namn vad jag vet .Abdullah vet jag inget om
Citera
2020-09-22, 01:48
  #411
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 00-00
Besim har inte byt namn vad jag vet .Abdullah vet jag inget om

Jasin har bytt,Abdullah verkar inte existera
Är han utflyttad
Citera
2020-09-22, 17:34
  #412
Medlem
Brodiniums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
Jasin har bytt,Abdullah verkar inte existera
Är han utflyttad

https://www.hitta.se/abdula+dzelili/...son/VV~xjw5Xvm

Han stavar sitt namn som Dzelili. Naser stavar som Xhelili och sönerna som Dzeljilji. Lite förvirrande.
Citera
2021-04-24, 13:02
  #413
Medlem
Är detta ett skämt?! Xtroverto har alltså inte kommenterat något om Naser över ett halvår! Trots att Naser styr allt om man ska tro han. Eller vad säger ni andra?
Citera
2021-04-26, 08:59
  #414
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det stämmer det vissa säger att N valde att sitta ner med Denho för att snacka, OG var jävligt starka på den tiden, de sköt på Albaner överallt, vad fan inte sp0eciellt konstigt att han ville lösa det, men, han backade inte. Tro inte det, jag hörde att han skulle lyfta det några nivåer och då ville OG också snacka.
ha ha ha där kom det. Du fick krypa till korset till slut och erkänna detta. Förstår att det är pinsamt för dig för Naser och hans folk är ju dina största idoler. Vilken jävla fucking tönt du är. Så fort någon pratar om albaner och affärer eller/och brottslighet så är du på direkt och håller med om allt (trots att du kanske inte vet ett smack) eller vill veta mer. Du blir som en tonårsstjej som ser killar i en musikgrupp och blir helt förälskad typ.


Naser var för fan 41 år och Dano var 27 år och de andra i OG var i 20-25 års åldern år 2001 när konflikten eskalerade kraftigt. Ska en 41-årig man låta sin grupp bli överkörd av småkillar??




Men visst, man kan inte ta ifrån han att han blev en storspelare på planen inom brottslighet och han har klarat sig undan långa straff trots att någon bredvid han åkte fast med ett kg heroin t ex. Slug jävel är han, affärsman som gjort stora pengar på många saker. Skulle inte förvåna mig om polisen i Göteborg inte ens lägger resurser på han för det vet att en åklagare kommer inte klara sig utan släppa han.
Citera
2021-04-26, 12:03
  #415
Medlem
Ja, jag vet att Xtroverto kommer skälla ut mig rejält om h*n öht kommer tillbaka. Det gör inget jag räknade med det. Men varför ska han skälla ut mig?? Han skriver själv att h*n aldrig träffa N*ser eller de under han så varför ska h*n försvara han så maniskt??

Kan inte Mod släppa avstängningen om h*n nu är avstängd? Det var faktiskt roligare förr när h*n var med, h*n skrev intressanta och roliga saker hela tiden.
Citera
2023-03-29, 22:28
  #416
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Dom som sköt ner nazer i garaget i majorna, vad hände med dom???eller hände ingenting?

Han blev klippt 2011 tror jag. Notera tror.
Citera
2024-01-24, 21:40
  #417
Medlem
Mau5headzs avatar
Är någon från forna Albanligan aktiva idag? Sönerna, vad gör dom?
Citera
2024-03-26, 02:01
  #418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mau5headz
Är någon från forna Albanligan aktiva idag? Sönerna, vad gör dom?

Ligger lågt just nu. De få jag haft kontakt med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback