Jag inleder med att ställa en on-topic fråga som jag ställde innan men tyvärr inte fick svar på:
Någon som varit över senaste 2-3 veckorna och sett utifall någon Jack Herer/Jack Flash florerar bland bodarna, de är lite av en personlig favorit som jag gärna plockar upp lite av inom en snar framtid.
Citat:
Ursprungligen postat av Cpkrille123
Varför tror du det?
Carllarsen verkar faktiskt veta vad han snackar om, även fast hans snack om att *det är aldrig tull osv* är lite fel kan jag tycka, han sitter på en hel del info verkar de som,

.. men vem vet? han kanske bara kopierar och klistrar in? hahah
Frid.
Därför jag har stött på ett par sådan genom livet. De brukar vara självutnämnda mångsysslare som är exceptionella på allt de gjort, de kan ha utlägg i timmar om bara dem själva och allt fantastiskt de varit med om utan att någon ställer en enda fråga. De blir väldigt defensiva så fort de ifrågasätts och 'det bara är så' om man ifrågasätter detaljer, de tenderar också att mala på ju mer de är ifrågasatta, som i ett försök att återvinna förtroendet genom att skifta uppmärksamheten mot någon ny grandios föreställning.
Snubben är självutnämnd musiker, författare som håller på med två romaner, fotograf som ser andra fotografer som ingen annan ser, filmare, har universitetsutbildning i fysik, han producerar sexfilmer, han var företagare i en av de snabbaste växande branscherna och täljde storkovan. Detta tagit rakt ur mitt minne av vad jag läst, så det finns säkerligen mer att lägga till.
På det har han flera trådstarter som innehåller en hel del andra otroliga berättelser.
Nej jag tror att han lider av någon lindrigare form av mytomani, en sk. 'kryddare'. Jag tänkte inte på det innan när jag skärskådade hans lögner om tullen, jag gick då igenom lite av hans inlägg, men nu i efterhand så skulle det förklara väldigt mycket. Om du går tillbaka och läser hans senaste inlägg i denna tråd igen med detta i åtanke kanske du ser vad jag menar.
carllarsen kommer säkerligen sparka bak ut likt innan när vi diskuterade tullen, och det kommer jag låta han göra obesvarat denna gång då detta inget har med tråden att göra, jag kunde dock inte låta bli att påpeka det när det blev så uppenbart med inläggen de senaste dagarna.
Tro vad du vill, lita inte på någon än dig själv.