2011-11-20, 14:53
Medlem
Lichkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dream away
Såja barn lugna ner er nu kan nån berätta hur det ser ut i chris för tillfället istället?

Väldigt rökigt
Citera
2011-11-20, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orax
Bara för mig som mytoman-lampan lyser rött?
Du är inte ensam. Carllarsen skriver för mycket helt i onödan, myttolampan lös upp för länge sen
Citera
2011-11-20, 18:34
Medlem
dream aways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
Väldigt rökigt

Medge att du suttit i dagar och ruvvat på den kommentaren!

Men tack för svar låter lovande.
Citera
2011-11-20, 19:50
Medlem
Holktomtens avatar
Ni som inte var på Christiania igår kväll/natt missade något helt sjukt. General Knas, Syster Sol, Labyrint gjorde en riktigt underbar spelning på Loppan inne på Christiania igår. Det var väldigt mycket svenskar och det röktes mängder med weed och hasch Till och med artisterna rökte på scenen.
Citera
2011-11-20, 20:21
Medlem
Lichkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dream away
Medge att du suttit i dagar och ruvvat på den kommentaren!

Men tack för svar låter lovande.

Hehe det är väl mer att den där frågan kommer lite för ofta.. det svaret står typ 1-2-3 sidor bak Men jag tycker det har varit väldigt lugnt de senaste åren där? De har väl öppet i stort sett hela tiden och utbudet är verkligen Grymt!
Citera
2011-11-20, 21:52
Medlem
plixors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holktomten
Ni som inte var på Christiania igår kväll/natt missade något helt sjukt. General Knas, Syster Sol, Labyrint gjorde en riktigt underbar spelning på Loppan inne på Christiania igår. Det var väldigt mycket svenskar och det röktes mängder med weed och hasch Till och med artisterna rökte på scenen.

Jag undrar hur mycket labyrint tog med sig själv,

Artisten dom "reppade" D,M var en gammal kran från uppsala.

Gav såklart fattiga bitar.

Var lite besviken i början då jag inte trodde "vår betong" skulle komma
(klockan gick och den kom inte )

Men sen så

@Carllarsen:

Jo det är besvärligt om man bor en längre bit ifrån än malmö/lund.

Om man kanske har familj m.m.
(var där, men ändå otympligare tider, hade inte klagat om dom börjat 1-2 timmar tidigare)
Citera
2011-11-21, 01:42
Medlem
Jag inleder med att ställa en on-topic fråga som jag ställde innan men tyvärr inte fick svar på:
Någon som varit över senaste 2-3 veckorna och sett utifall någon Jack Herer/Jack Flash florerar bland bodarna, de är lite av en personlig favorit som jag gärna plockar upp lite av inom en snar framtid.

Citat:
Ursprungligen postat av Cpkrille123
Varför tror du det?
Carllarsen verkar faktiskt veta vad han snackar om, även fast hans snack om att *det är aldrig tull osv* är lite fel kan jag tycka, han sitter på en hel del info verkar de som, .. men vem vet? han kanske bara kopierar och klistrar in? hahah

Frid.

Därför jag har stött på ett par sådan genom livet. De brukar vara självutnämnda mångsysslare som är exceptionella på allt de gjort, de kan ha utlägg i timmar om bara dem själva och allt fantastiskt de varit med om utan att någon ställer en enda fråga. De blir väldigt defensiva så fort de ifrågasätts och 'det bara är så' om man ifrågasätter detaljer, de tenderar också att mala på ju mer de är ifrågasatta, som i ett försök att återvinna förtroendet genom att skifta uppmärksamheten mot någon ny grandios föreställning.

Snubben är självutnämnd musiker, författare som håller på med två romaner, fotograf som ser andra fotografer som ingen annan ser, filmare, har universitetsutbildning i fysik, han producerar sexfilmer, han var företagare i en av de snabbaste växande branscherna och täljde storkovan. Detta tagit rakt ur mitt minne av vad jag läst, så det finns säkerligen mer att lägga till.
På det har han flera trådstarter som innehåller en hel del andra otroliga berättelser.

Nej jag tror att han lider av någon lindrigare form av mytomani, en sk. 'kryddare'. Jag tänkte inte på det innan när jag skärskådade hans lögner om tullen, jag gick då igenom lite av hans inlägg, men nu i efterhand så skulle det förklara väldigt mycket. Om du går tillbaka och läser hans senaste inlägg i denna tråd igen med detta i åtanke kanske du ser vad jag menar.

carllarsen kommer säkerligen sparka bak ut likt innan när vi diskuterade tullen, och det kommer jag låta han göra obesvarat denna gång då detta inget har med tråden att göra, jag kunde dock inte låta bli att påpeka det när det blev så uppenbart med inläggen de senaste dagarna.

Tro vad du vill, lita inte på någon än dig själv.
Senast redigerad av Orax 2011-11-21 kl. 01:54.
Citera
2011-11-21, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orax
Jag inleder med att ställa en on-topic fråga som jag ställde innan men tyvärr inte fick svar på:
Någon som varit över senaste 2-3 veckorna och sett utifall någon Jack Herer/Jack Flash florerar bland bodarna, de är lite av en personlig favorit som jag gärna plockar upp lite av inom en snar framtid.
Jack Herrer fanns nu i helgen, jag köpte dock slut det som de hade framme.
Citera
2011-11-21, 12:35
Medlem
petardylovers avatar
Har alltid undrat vad det är för småkids som står/går runt med The North Face luvjackor och med rakad skalle, eller iofs så har dom en liten plätt hår mitt uppe på skallen. Nästan som en militär frilla.

Vad gör dom där? Vakter? Har aldrig sett dom sälja, man ser dom bara stå stilla, alt gå runt. Även sett dom runt eldar på kvällarna.
Citera
2011-11-21, 15:24
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petardylover
Har alltid undrat vad det är för småkids som står/går runt med The North Face luvjackor och med rakad skalle, eller iofs så har dom en liten plätt hår mitt uppe på skallen. Nästan som en militär frilla.

Vad gör dom där? Vakter? Har aldrig sett dom sälja, man ser dom bara stå stilla, alt gå runt. Även sett dom runt eldar på kvällarna.
Skulle faktiskt gissa på att de tillhör något slags gäng. Om de ser ut till att vara invandrare så tror jag att de tillhör Black Cobra eller eventuellt bara någon kompis till de som säljer där inne. Ser de ut till att vara nordiska så skulle jag gissa på HA, dock endast spekulationer.
Citera
2011-11-21, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plixor
@Carllarsen:

Jo det är besvärligt om man bor en längre bit ifrån än malmö/lund.

Om man kanske har familj m.m.
(var där, men ändå otympligare tider, hade inte klagat om dom börjat 1-2 timmar tidigare)

Ja, det kan jag nog förstå, men danskarna har väl också familjer mm och bor kanske långt borta dom också. Det som jag reagerade på var att du förutsatte att ALLA svenskar befann sig i samma situation, men så kan inte fallet vara.
Citera
2011-11-21, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petardylover

Dom du syftar på är killar från AK81 tror jag dom heter, har iaf HA kontakt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in