Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-06, 20:13
  #7333
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recycle
Jag orkar inte googla men vet nån något bra vandrarhem eller hotell i köpenhamn som inte är allt för dyrt :P

Danhostel, 130dkk natten. 15 min promenad till Chris!

http://danhostel.dk/composite-1.htm
Citera
2011-08-07, 13:34
  #7334
Medlem
SpYRaLs avatar
Fick tag i någon dålig batch av sorten Afghan igår. 90DKK kosta det, och smaka och var skit. Annars var Nepal fin som vanligt.
Citera
2011-08-07, 13:52
  #7335
Medlem
GreenProphets avatar
Va där igår, väldigt lugnt. Hittade bra brunt som heter katama gold bara runt hörnet från sunshine bakery.
Citera
2011-08-08, 19:10
  #7336
Medlem
funktioners avatar
Blir en sväng dit i helgen!

Verkar ju bli kasst väder på lördagen, finns det några ställen där man kan sitta inne och röka i Chris?
Och vad heter isåfall de?
Citera
2011-08-09, 02:53
  #7337
Medlem
någon som varit där senate veckan och kan säga om de har sitt 60kr hash kvar? även om polisen raidade stället? sist ajg var där (juni) stormade polisen stället 2ggr..
Citera
2011-08-11, 12:04
  #7338
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CcZer0
någon som varit där senate veckan och kan säga om de har sitt 60kr hash kvar? även om polisen raidade stället? sist ajg var där (juni) stormade polisen stället 2ggr..

Dom har nog stormat en del gånger sen juni kan jag lova dig, men det är inget att oroa sig för!
Citera
2011-08-12, 13:27
  #7339
Medlem
AlmondStorms avatar
jorå, business as usual. mkt folk, bra stämning. lite högre priser än vanligt, inte så farligt. Bra kvalité som vanligt iaf!
Citera
2011-08-12, 16:35
  #7340
Medlem
Mojotojos avatar
Hur är det i chris under hösten/vintern? Har dem stånden öppna även då trots eventuella minusgrader och skit? .. eller förflyttar dem sig till inneplatser då?

Ville även passa på att fråga om den WW dem säljer i chris, är den vanligtvis i bra kvalité? Jag har bara varit i chris en gång och då köpte jag Blue Cheese, den var väldigt dyr men väldigt bra också, så hade tänkt testa något mer i normalpris. BC är ju indica-dominant så hade också velat testa någon som är sativa-dominant, någon som har en strain att tipsa om som även bör finnas i chris till runt 100 - 120 ddk pris. Endast grönt tack.
Citera
2011-08-12, 17:22
  #7341
Medlem
Lichkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojotojo
Hur är det i chris under hösten/vintern? Har dem stånden öppna även då trots eventuella minusgrader och skit? .. eller förflyttar dem sig till inneplatser då?

Ville även passa på att fråga om den WW dem säljer i chris, är den vanligtvis i bra kvalité? Jag har bara varit i chris en gång och då köpte jag Blue Cheese, den var väldigt dyr men väldigt bra också, så hade tänkt testa något mer i normalpris. BC är ju indica-dominant så hade också velat testa någon som är sativa-dominant, någon som har en strain att tipsa om som även bör finnas i chris till runt 100 - 120 ddk pris. Endast grönt tack.


Ja det är väldigt bra WW dom säljer där Det jag har köpt när jag har varit där i år, har varit kanon bra Aldrig blivit missnöjd av valet.. Blue cheese har jag faktiskt tänkt att pröva, men varje gång man kommer dit så blir det något annat.. Ett tips är ju att försöka ställa några snälla frågor om gräset som finns upplagt på bordet, vad det är för rus, sativa eller indica. osv osv..
Hoppas mitt svar var till någon nytta

Keep smoking! Peace
Citera
2011-08-12, 22:10
  #7342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojotojo
Hur är det i chris under hösten/vintern? Har dem stånden öppna även då trots eventuella minusgrader och skit? .. eller förflyttar dem sig till inneplatser då?

Ville även passa på att fråga om den WW dem säljer i chris, är den vanligtvis i bra kvalité? Jag har bara varit i chris en gång och då köpte jag Blue Cheese, den var väldigt dyr men väldigt bra också, så hade tänkt testa något mer i normalpris. BC är ju indica-dominant så hade också velat testa någon som är sativa-dominant, någon som har en strain att tipsa om som även bör finnas i chris till runt 100 - 120 ddk pris. Endast grönt tack.

Power plant kanske? http://www.strainreviews.com/sativa-...rain-review-2/
Citera
2011-08-14, 02:33
  #7343
Medlem
Deadbulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoningen
Räkna med 5500 för dugligt grönt och en tusing extra för bra. DKK alltså.
oj, då blir du nog lite blåst, eller går till fel ställe...
Citera
2011-08-14, 05:02
  #7344
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadbull
oj, då blir du nog lite blåst, eller går till fel ställe...
a det blir han nog.. 5000 för bra grejer kan man få.. 3000 för danish pot
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback