shu =) va i chris igår! och det va inte lika mkt folk som det va när jag va där första ggn före jul, men stånden är som vanligt några andra ansikten var där sen sist. nu är det bara unga människor som står och säljer, förra gången jag va där va det några äldre gubbar vid krogen längre ner mot gatan efter sunshine bakery. men vilket fall som så kom vi dit jag och en polare, kollade runt 3 stånd innan jag fick syn på ett mörkt grönt, varav namn purple haze. den va typ slutsåld men det fanns smulor och 2-3 bud kvar. jag sa att jag skulle vilja prova för 50dkk innan jag köpte större mängder. och för det fick jag en bra bud på ögonmått runt 1g.
Shit de va helt okej röka tänkte vi och mecka ner halva budden och gå runt och strosa och hitta bra grejer som vi kunde köpa med hem. på vägen runt området fann vi ett stånd i mitten av hela stället under ett svart tält som hade 4 sorters grönt och det dubbla brunt, jag gick fram och fråga vad jag kunde få för 1000dkk, han sa 15g typ beroende på grönt. (försökte få några gram extra men det gick inte

jaja tänkte jag och tog det dyraste han hade och en av varje skulle jag ha. Fick med mig 5or av lemon haze(luktar bäst), white widow och pot of gold. men jävlar va lemon haze skillde sig i doft med de andra 2

såg också en svart kristall på bordet bland hashet och det visade sig vara svart afghan. den såg speciell ut iom att man är van vid mjuk svart, denna va hård och uppenbarligen en "fönsterprydnad" hursomhelst så köpte jag för 500dkk av det svarta och fick 10g av samma snubbe, tänkte wth få väl kanske lite mer om jag köper av samma. men det va väl shysst pris ändå. efter det gick vi till purplehaze stället där "plant stammen" är och hade då 150dkk kvar och fick med 2g av de finaste han hade(nått brunt för 120dkk/g).
växlingskurs på forex kph central 1000kr=680dkk.
fick med mig det hem men vill helst inte prata om hur =)
glfh