2007-06-27, 13:05
Bannlyst
Måns Herngren började sin karriär som syntharfriserad programledare i ett av de tidiga musikvideoprogrammen (efter Videobeat (Kaj Kindvall) och Bagen (Cia Berg (nu Soro)).
Sen har han ju gjort ett antal TV-serier med diverse folk ur gänget; brorsan Felix, Cia Berg, Hannes Holm, Peter Wahlbeck mfl. Kommer ihåg t ex Namnsdagsserien, S*M*A*S*H mfl.
Och senare filmer med Hannes Holm.

Det jag är mest intresserad av i denna tråd är Måns relationer.
Jag vet att han var tillsammans med NÅGON halvkänd person under sent 80-tal (iaf före 1993) men jag minns inte vad hon heter!

Måns var gift med Lena Philipsson 1993-2002.
Han har varit ihop med höjdhopperskan Kajsa Bergqvist sen minst 2003.
Men nu har det tydligen tagit slut. Jag hörde ett rykte om vem den nya var men glömde bort det lika fort.
Det jag vet är att Måns är duktig på att hoppa från tjej till tjej.

Så fram med infon nu!
Citera
2007-06-27, 13:21
Medlem
Roccos69s avatar
Ja ska man tro fru KB så är det sanerligen inte slut med pöjken!!

http://www.metro.se/se/article/2007/...3-45/index.xml
Citera
2007-06-27, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roccos69
Ja ska man tro fru KB så är det sanerligen inte slut med pöjken!!

http://www.metro.se/se/article/2007/...3-45/index.xml
Nej detta verkar ju vara något som är påhittat av medierna.
Men jag vill ändå ha namn på den som påstås vara hans nya, tack!

Jag har själv hittat vad som kan vara källan till en s.k. "brytning" mellan Kajsa o Måns, alltså påhittat:
http://infoligo.com/cached?Kajsa-fir...jeadpgjebighfi

Citat:
Visar sparad version av http://expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?a=417180 Hämtades 2006-06-08 .
Kajsa firade guldet utan pojkvännen: "Måns var förtvivlad"

HELSINGFORS. Han har stöttat henne under den tunga skadetiden. Men en omedveten planeringsmiss gjorde att fästmannen Måns Herngren missade Kajsa Bergqvists historiska VM-guld. - De börjar inspelningen av sin nya långfilm i dag, säger Kajsa till SPORT-Expressen.

Omedelbart dementerar den färska världsmästarinnan den löpsedel som Se Hör klistrade upp förra veckan, och som har suttit uppe i hela Sverige sedan dess.
Där antyds det att Kajsa skulle vara på väg att lämna Måns Herngren. - Ja, jag har hört rykten om det. Vad ska man säga? Man kan ju bara skratta eller gråta. Jag vet inte. Kajsa suckar: - Det är alltid något. Men du orkar inte bli förbannad? - Nej, det är väl det sista man ska lägga energi på veckan före VM. Miss i schemaläggningen Att Måns inte skulle kunna heja fram Kajsa på Olympiastadion var känt sedan tidigare. Allt på grund av en miss i schemaläggningen. - Nej, de börjar inspelning på sin nya långfilm (Varannan vecka tills... /Slut Firefly anm.

Men jag hörde att en skvallertidning hade skrivit om dem nu i veckan eller så. Vad heter den där skvallertidningen som mest består av papparazzi-bilder?
Citera
2007-06-27, 15:11
Medlem
I vilket intro visade Herngren kuken? Har för mig att jag sett det på typ 100 höjdare.
Citera
2007-06-27, 15:52
Medlem
Han kanske vill ha en svensk tjej istället och inte en monegask?
(invånare i furstendömet Monaco)
Citera
2007-06-27, 18:22
Bannlyst
hmm

frågan är väl snarare hur denna torra gubbe får fina tjejer
Citera
2007-06-27, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Han kanske vill ha en svensk tjej istället och inte en monegask?
(invånare i furstendömet Monaco)
Mja, om det nu stämmer att han nästan tjänar en halv mille årligen så gör det säkert inte honom ont att bo i skatteparadiset Monaco.
Citera
2007-06-27, 18:32
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Mja, om det nu stämmer att han nästan tjänar en halv mille årligen så gör det säkert inte honom ont att bo i skatteparadiset Monaco.

Nej det var Kajsa som tjänade 1 mille på sitt hoppande...ja så var det
Citera
2007-06-27, 18:35
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
I vilket intro visade Herngren kuken? Har för mig att jag sett det på typ 100 höjdare.
Kan det ha varit gamla "Förspelet"?
Citera
2007-06-27, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Nej det var Kajsa som tjänade 1 mille på sitt hoppande...ja så var det
OK så det var pga Kajsas inkomst som de flyttade men det förändrar inte det faktum att han ska ha tjänat 470 000 svenska kr per år.
Citera
2007-06-27, 20:38
Medlem
RallyHarrys avatar
SKitkul att han har flyttat till Monaco med tanke på introt till första avsnittet av SMASH där han driver med "Einar Berg" som dragit sig tillbaka i Monaco...

Förövrigt tycker jag att Måns Herngren är en jävligt underskattad skådis. Det var kul att få se honom i "Varannan vecka", första gången sedan SMASH som jag sett honom framför kameran....
Citera
2007-06-27, 20:41
Medlem
Tycker du att det är en fantastisk lön när man är 40+?!
Jag tjänar lika mycket och är under 30, och de pengarna räcker fan inte långt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in