2007-06-27, 01:08
Citat:
Ursprungligen postat av kultingen
"kompis"?
Tycker nog inte att du ska prova på någon drog när du är så ung...

Tycker nog inte att du ska prova på någon drog när du är så ung...
Ok nu har man äntligen haft sin första svamptripp och den va bara för underbar. Som en saga som slutade väldigt bra.
Jag vaknade på morgonen,Åt frukost,dushade och sedan satte jag mig och
sket.
Och när jag väl satt där och funderade om paketet skulle komma! Så släppte brevbäraren ner posten i brevlådan.
Jag va väldigt nyfiken,Så jag torkade arslet och tittade i högen och där låg (den) Den gyllene vita lappen.
Åkte ner och hämtade paketet.
Ringde kompisen och han kom och hämtade mig omgående.
Vi åkte till en skidbacke där vi kände att vi skulle få vara ifred,och få njuta av allt runt i kring.
Vi åt svampen (THAI) runt kl 12:00 så efter att vi setat och pratat en del om allt och ingenting så såg vi att träden vi tittade på blev mjuka och formerna blev lite annorlunda.
Vi började känna mer och mer välbefinnande och en lite euforiska/apatisk känsla.
Färgerna blev starkare och vi kände att vi absolut inte ville bli störda,men vi hade en bakdörr.
Stängslet bakom oss skulle bli vår´räddning ifall någon skulle komma.
Ok,nu är väl kl runt 13:00 och min röst är helt konstig jag säger saker men det känns väldigt konstigt att prata,nästan som att när jag säger något till min vän så är det som att jag bara tänkte det.
Vi skrattar hela tiden åt vårat beteende och olika berättelser som jag har svårt för att komma ihåg idag.
Vi tittar oss omkring och blir sugna på att promenera,så vi bestämmer oss för att gå ner för backen och ta en liten vacker skogspromenad.
Vi bestämmer även före innan vi går ner att vi ska INTE ska gå där det finns människor för vi vill inte bli påkomna av släkt eller vänner.
Vi går in i skogen på en liten stig,Jag tittar upp i träden och börjar tänka på Ewokerna det är ett tecknat program som finns.
Men jag ser inga Ewoker men jag tänker på dom så som dom lever i filmen.
Nu kommer ett mörkt parti i skogen och min vän kryper ihop lite grann av mörkerkänslan och säger att ush här var det inte vackert, när kommer ljuset?
Jag svarar att snart kommer ljuset vi är snart framme och all promenad tar sin tid.
Vi ser ljuset och står där och säger att det här kanske inte var en så bra ide,Så vi vänder tillbaka genom den mörka delen som (VI) inte tycker är en vacker plats och vi säger det till varandra ett par ggr.
Vi går nu nedanför backen och stannar för att vila vid ett par bänkar avskilt i en skogsdunge, Vi tar några fotografier och tittar oss omkring.
Min vän säger sig se att träden formar sig som ansikten,Oj han det där trädet sover! Jag svarar då vart? det ser inte jag.Tittar där han titta men ser inget.
Jag blir besviken vill ju oxå se ett vänligt sovande träd.
Nu börjar vi gå upp för backen igen och jag fick ett slaganfall kände lite obehag men det försvann direkt.
Färgerna är otroligt fina och starka.
Väl uppe på toppen,pratar vi om en av hans flickvänner, han kallar henne för moralkärring och jag asgarvar,varpå jag ser hur trött han är på henne ibland haha
Vi har med oss 2 ica påsar med vatten,mp3,camera,tuggummin osv dom ligger på gräset men emellanåt så flyttar vi dom.
Varför vet jag inte haha Ibland frågar vi vart är påsarna? (VA) ÄR DOM DÄR NU hehe
Likaså ibland följer jag efter honom och ibland följer han efter mig.
1 gång frågade jag vad gör du? HAN svarade! Jag gör som du? Och jag skrattade nästan ihjäl mig.
Han väger 110 kilo och ser inte atletisk ut i vanliga fall men nu såg han så atletisk och pigg ut att jag bara skrattade över svampruset.
Han rörde sig smort fast han var så stor,Han är ju skitstor,han blir bara bredare och starkare tycker jag.
Vi ser en kant på backens topp som vi inte ser över,Så väldigt ofta går vi fram till den för att se om det kommer några människor.
Vi går fram och tillbaka säkert 100 ggr var och kollar, undrar om folk där nere som ser oss och undrar vad vi gör och om dom kan höra vad vi ´säger.
Vi funderar och skrattar hela tiden.
Ibland blir jag helt seg att jag bara lägger mig ner och bara drar upp gräs i näven och tittar rakt upp i himlen.
Vi får inslag och säger till varandra att nu börjar jag känna mig normal men jo tjena det fortsätter bara.
Det kommer regn på himlen och det har väl nu gått ca 3 timmar av trippen. Så vi tror ju att det kan vara kväll eftersom det blir mörkt av dom mörka regnmolnen.
Men ikke sa Nicke molnen försvinner och solen kommer starkare än någonsin och vi vet fan inte alls vad klockan är.
Men jag vet ju att det går över när det går över (vi tänker ofta, bara det inte kommer nå folk hit så är det här toppen.
En gång minns jag, att kalla mig Anders! Min vän sa Anders kommer det någon så rullar vi ner här på bakdörren.
Jag sa vafan menar du att vi ska rulla ner för den där slänten hahahahaha utbryter i garv Du är ju hur stor som helst du kommer ju slå ihjäl dig.
hahahaha
Han skrattade och kom på någonting annat att prata om.
Minns att han pissade hela tiden och varpå jag bara 2 ggr.
Vi sa att vi är fast här uppe,vi kommer ingenstans. Om vi går iväg och folk ser oss. (Får vi ett rykte som vi inte vill ha) så vi är fan fast.
Vi ville utforska och se vad som finns tex bakom den trädtoppen,Men tyvvär så hindrade det oss.
Han byter skepnad och börjar träna och går runt som ett lejon, vakar över sitt byte som då var jag.
Jag låg bara still och undrade vad händer nu då?/Vad ska han nu göra???
Så höll han på i drygt 1,5 timma sen gick vi hem till honom.
Aja finns inte så mycket mer att säga förutom att jag mådde väldigt bra och hade samma linje hela vägen inga avstickare i tankarna.PS Och inte en enda ond tanke.
Substans: Vilken drog/substans har du tagit?
Dos: Hur mycket tog du vid tillfället? 2 gram (thai)
Ålder: Kön: Vikt: (Valfria fakta) Man
Tid: Hur länge varade trippen? 6 timmar
Beskrivning: Skriv in din beskrivning av trippen. underbar 6 timmar
Utvärdering: Ge betyg till din tripp. 5/5
svampen smakade inte ett skit. Folk här på forumet snackar bara skit när det gäller den saken.