Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-06-26, 17:05
  #1
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Oerhört svårt att välja rätt forum för detta..satt & funderade på både Skvaller & Ljud, bild och hemelektronik

http://www.expressen.se/nyheter/1.737022

Citat:
Ursprungligen postat av Expressen
Här söker polisen efter bomber på Allsång på Skansen -samtidigt som Pernilla Wahlgren och hennes son befinner sig på scenen ..
Era tröga Rullsvansapor..det är ingen bomb..ett missförstånd!! det är ju bara Pernilla som ska framföra sin
80-tals hit Pure Dynamite
Citat:
Ursprungligen postat av Helga Baagøe
Det är någon som har reagerat på programmet, det är en person som inte gillar Allsång på Skansen. Det är ju dess värre inte allt för ovanligt att vi får hot mot evenemang på SVT..
Kan det vara så enkelt att det bara är Lasse B som längtar tillbaka..& vill ha tillbaka sitt jobb? men han har bara lite svårt att uttrycka sig..så i all hast skickar han en klocka med degklumpar istället?
Hursomehelst denna ruskig typ har alltså skickat ett paryrus där det utlovas en explosiv avslutning på programet ikväll
men tänk om det verkligen smäller kväll

Jag tänker nog inte titta just därför..
för jag tror inte SVT kan klara av att städa upp sörjan efter Babsan & Peka Heino på den demolerade VIP läktaren..på ett någorlunda proffsigt sätt..sköta situationen som man säger
hur många sec tar det innan vi får Tillfälligt Avbrott(med Stefan Sauk) det är kritiska detaljer som måste klaffa

Nej! jag tänkter istället koppla av i hängmattan med en god bok...La Familja skriven av en begåvad debutant som heter
E. Ingrosso
Avslutningsvis ett tips till polisen: Leta i Benjamins ryggsäck!! hans Pappa har packat ner smörgåsar & termos för den soliga dagen

vad tror ni andra? det är ju så mycket snack & lite verkstad vad gälller bombhot, nångång måste det besannas menar jah..blir det ikväll just därför?
Citera
2007-06-26, 17:19
  #2
Medlem
Haha, ett fyndigt inlägg du fick till där
Förrutom att jag själv befinner mig i farozonen för att vilja spränga skiten tror jag nog att du kan vara rätt ute.
Citera
2007-06-26, 17:23
  #3
Medlem
chillionaires avatar
Jag tror det ar en van av ordning.
Citera
2007-06-26, 17:43
  #4
Medlem
chillionaires avatar
allsang pa skansen... horde ett repotage pa Studio 1 i P1 nyss... *ryser*
Citera
2007-06-26, 18:19
  #5
Medlem
ja skulle gärna spränga skiten ja med
Citera
2007-06-26, 18:22
  #6
Medlem
Galenzos avatar
Skallgång på Skansen apropå bombhundsnsiffandet..

Tänk, jag tror det är den arga feta tanten även känd som stammisen som ylar i dagens Sexpressen om att inte får sitta kvar på sin bänk efter de nya reglerna som tydligen införts.

I bästa blow them up-style har hon & hennes posse plitat ihop något ruggigt scenario typ "Anders vi vet var du har logen, en smällkaramell briserar 19.59 om inte..", sedan slickat igen med sina grova torra åldriga tungor och voila, Aftonhoran / Sexpressen fick något att skriva om utöver alla andra hopkok av så kallade artiklar inför den spännande premiären på Fjollträskets Apberg..

... Sing free or Die constapeted 4.0 ....snart på en TV nära dig
Citera
2007-06-26, 21:18
  #7
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Piss off alla Balibombare...kan ni alldrig hålla vad ni lovar...jag vill se Svensk misär i direktsänd TV

nåja..jag får väll ta och rita en serie om det istället
Citera
2007-06-26, 21:21
  #8
Medlem
Autosols avatar
"- Det är en person som inte gillar Allsång på Skansen, säger SVT:s informationschef Helga Baagøe till Expressen.se."
Säger ju sig självt att det är muslimska extremterrorister som inte gillar den exponering som sker av kvinnor på Allsången.
Citera
2007-06-27, 15:15
  #9
Medlem
Ghandis avatar
Var mest aktuellt med fyrverkeri när Berhagen ledde det, men kommer inte gråta om någon äntligen verkligen framför ett serisöt o välplanerat buskap till dom, o dessutom har sett till att möjligheten finns att i praktiken se till så att det sker ngt.

Kommer följa dramatiken i sommar
Citera
2007-06-27, 15:21
  #10
Avstängd
Gizmozs avatar
Den enda PR som Allsång på Skansen får numera är väl om någon vill spränga skiten eller gör något annat extra ordinärt.

Troligen är det Expressen eller Aftonbladet som ringer in dessa hot för att ha något att skriva om skiten
Citera
2007-06-27, 15:22
  #11
Avstängd
thc__stoneds avatar
hoppas nån spränger upp den
Citera
2007-06-27, 18:18
  #12
Avstängd
Frågande Freddes avatar
Jag vet inte vem som hotar, men kommer ställa upp på alla sätt jag kan så planerna kan sättas i verket!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback