• 1
  • 2
2007-06-25, 02:59
Medlem
Vi vet ju att man kan ta amfetamin för att gå ner i vikt...frågan är hur är det med träning? Eftersom blodkärlen drar i hop sig så är väl tung tränings som styrketräning och kanske spinning inte att föredra utan t ex promenader och liknande...

Är detta rätt uppfattat eller är det okej att träna lite tyngre?

Amigooo
Citera
2007-06-25, 03:16
Medlem
Mourns avatar
Man blir jävligt stel av tjack (iallafall jag) så lyfta saker osv är nog ingen bra idé. Fast jag tror säkert man kan pusha sig mer, skulle ut på brädan den enda och första gången på Amfetamin. Det tog 10 min sen sträckte jag benet men jag försökte iofs ett trick jag aldrig gjort innan. Och nej här snackar vi inte trick på marken utan 3 meter ovanför.
Citera
2007-06-25, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
Man blir jävligt stel av tjack (iallafall jag) så lyfta saker osv är nog ingen bra idé. Fast jag tror säkert man kan pusha sig mer, skulle ut på brädan den enda och första gången på Amfetamin. Det tog 10 min sen sträckte jag benet men jag försökte iofs ett trick jag aldrig gjort innan. Och nej här snackar vi inte trick på marken utan 3 meter ovanför.

Hahaha

OnT: Tror inte det är allt för nyttigt att träna under påverkan av amfetamin, se till att äta ordentligt om du ska göra det.
Citera
2007-06-25, 12:07
Medlem
Jonas_s avatar
det är nog inte att rekomendera. me tanke på hur hjärtat arbetar på det. man blir ju fan flåsig av att bestiga en trappa dagen efter.

mvh.
Citera
2007-06-25, 12:22
Medlem
EvelKnievels avatar
Minidoser kan nog fungera bra för ändamålet viktnedgång. Men att maxa på bänkpressen tjackad skulle jag inte rekommendera.
Citera
2007-06-25, 20:54
Medlem
Träning på tjack funkar inte, du är inte hungrig och äter för dåligt för att träningen ska ge något alls.
Citera
2007-06-25, 21:11
Medlem
Avgrunds avatar
du kan därimot deffa bra på tjack
Citera
2007-06-25, 22:43
Bannlyst
Tränade på tjack en gång vilket slutade med sjuk träningsverk/inflammation eller något i varenda muskel jag hade lyckats komma åt. Och då var det inte direkt något hårt seriöst tränande, bara lite smålyft med vikter.
Citera
2007-06-26, 00:09
Medlem
jag sprang ifrån snuten när jag var tjackad en gång.. tillslut ramlade jag bara ihop och spydde nonstop i 2 minuter.. så för min del värkar inte ansträngande aktiviteter vara nån hit på tjack.. jag sprang inte särskilt långt heller
Citera
2007-06-26, 22:01
Medlem
Jag tackar varm för alla svar!

Min situation är så här. Jag har ca 30 kilo övervikt men har tränat styrkträning en del så jag har lite muskler trots allt Vad jag vill är att gå ner ca 1.5 till 2.0 kilo mer eller mindre rent kroppsfett utan att förlora någon muskelmassa i veckan. Vad jag då har gjort tidigare utan amfetamin är äta 2 gram proteinpulver per kilo som jag då har. Nu väger jag ca 120 kilo (jag är 191 cm lång så det är inte så farligt! ) det blir ca 240 gram om dagen i runda svängar. Men för att inte tappa allt för mycket muskler så brukade jag träna mycket lätt styrketräning 3 ggr i veckan också. Nu är frågan om detta även går med amfetamin i kroppen? Men om jag fårstår er rätt så är det inte att rekommedera. Har jag tolkat det hela rätt?

Amigooo
Citera
2007-06-26, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amigooo
Jag tackar varm för alla svar!

Min situation är så här. Jag har ca 30 kilo övervikt men har tränat styrkträning en del så jag har lite muskler trots allt Vad jag vill är att gå ner ca 1.5 till 2.0 kilo mer eller mindre rent kroppsfett utan att förlora någon muskelmassa i veckan. Vad jag då har gjort tidigare utan amfetamin är äta 2 gram proteinpulver per kilo som jag då har. Nu väger jag ca 120 kilo (jag är 191 cm lång så det är inte så farligt! ) det blir ca 240 gram om dagen i runda svängar. Men för att inte tappa allt för mycket muskler så brukade jag träna mycket lätt styrketräning 3 ggr i veckan också. Nu är frågan om detta även går med amfetamin i kroppen? Men om jag fårstår er rätt så är det inte att rekommedera. Har jag tolkat det hela rätt?

Amigooo
Efedrin går ju annars bra. Men bäst är ju den hälsosamma vägen...
Citera
2007-06-27, 00:19
Medlem
Kyozs avatar
Skaffa en skön binnikermask istället, hört att det skall få en att droppa kilon rätt snabbt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in