2009-10-13, 01:44
Medlem
WorkOfArts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Klassiker , minns att jag strde mig p att alla spydde ner min njespark . Blev nstan lite sugen p att kicka igng lite RCT igen , funkar det till Vista?
Ettan kraschar emellant p mitt Vista (Home Premium 32-bit), tvan har jag inte haft ngra som helst problem med. Fortfarande lika kul lir som nr man var liten
Citera
2009-10-13, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WorkOfArt
Ettan kraschar emellant p mitt Vista (Home Premium 32-bit), tvan har jag inte haft ngra som helst problem med. Fortfarande lika kul lir som nr man var liten
Gott! blir till att leta upp skivan och installera d.
Citera
2009-12-03, 02:36
Medlem
Det r nstan s man blir lite sugen att spela. Problemet med 2:an r att man inte motiveras att klara uppdragen, fr man vinner ju inget. I ettan minns jag hur nyfiken man var att se de hemliga parkerna.
Av ngon anledning finns inte samma nyfikenhet i 3:an, man bryr sig inte riktigt om banorna, och ven om trean r bttre grafiskt, s trttnar man mycket fortare.
Citera
2009-12-03, 21:09
Medlem
sunrisesurprises avatar
Plockar fram det varannat r ungefr och pljer som fan tills jag kommer till "sista" banan med uppdraget "Have fun!", blir besviken varje gng jag lagt ner tiotals-timmar och helt pltsligt har jag byggt fr mycket? Ngon kunnig borde tgrda det, har prvat add-ons och uppfljare men fastnar aldrig lika mycket som fr ettan.
Citera
2009-12-03, 21:27
Medlem
Wzzys avatar
Roligast var ju att dda folk eller vad nu som hnde med dom. Ska nog frska hitta CD och kra lite.
Citera
2009-12-05, 22:46
Medlem
moviemovies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Roligast var ju att dda folk eller vad nu som hnde med dom. Ska nog frska hitta CD och kra lite.

Haha. Nr man gjorde en vgg mitt i en berg-och-dal-bana, klassiker!

Man la ner mest tid p att bygga helt sjuka berg-och-dal-banor. Kommer ihg en jag byggde som gick ner under marken ver hela banan och sen riktigt hgt upp. Mnga looper, virvlar och stup. Den hade nstan allt, sjukt kul.

Jobbigt dock att fixa folk som tar bort alla spyor sen. Hlla parken ren och fin.

Kommer inte ihg vad skillnaden r p RC1 och RC2, rent grafikmssigt s r det vl ingen skillnad? Vilken version r egentligen bst och varfr?
Citera
2010-01-20, 21:39
Medlem
jcm900mods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffok
Finns det ngot stt, en patch eller ngot, som man kan f 1an att fungera med p Vista?

Istallerade det i helgen p en vista laptop - funkade felfritt.

Citat:
Ursprungligen postat av LupusX
Det r nstan s man blir lite sugen att spela. Problemet med 2:an r att man inte motiveras att klara uppdragen, fr man vinner ju inget. I ettan minns jag hur nyfiken man var att se de hemliga parkerna.
Av ngon anledning finns inte samma nyfikenhet i 3:an, man bryr sig inte riktigt om banorna, och ven om trean r bttre grafiskt, s trttnar man mycket fortare.

Detta geniala spel bygger inte p grafik. Detta spel bygger p mysiken som du beskriver, utmaningen som bara r sdr lagom stor gr att man kan sitta timtal och bygga och bygga om .
Senast redigerad av jcm900mod 2010-01-20 kl. 21:41.
Citera
2010-01-27, 15:20
Medlem
Hnxs avatar
Ojoj, detta spelade jag som en galning nr jag var runt 10 bast
Ngon som vet om det funkar i Win7?
Citera
2010-01-27, 21:13
Medlem
Jag spelar det utan problem p Vista, s win7 br inte vara ett undantag.

Citat:
Ursprungligen postat av jcm900mod
Istallerade det i helgen p en vista laptop - funkade felfritt.

Detta geniala spel bygger inte p grafik. Detta spel bygger p mysiken som du beskriver, utmaningen som bara r sdr lagom stor gr att man kan sitta timtal och bygga och bygga om .

Det dr med timtal r lite fr sant, fr det blev trttsamt nr man klarat grnsen p beskare, men s skall man sitta i ett helt r till och vnta. Trersuppdragen r lite fr lnga, fr att inte tala om fyrarsuppdragen.
Citera
2010-01-31, 20:43
Medlem
Sukess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moviemovie
Haha. Nr man gjorde en vgg mitt i en berg-och-dal-bana, klassiker!

Man la ner mest tid p att bygga helt sjuka berg-och-dal-banor. Kommer ihg en jag byggde som gick ner under marken ver hela banan och sen riktigt hgt upp. Mnga looper, virvlar och stup. Den hade nstan allt, sjukt kul.

Jobbigt dock att fixa folk som tar bort alla spyor sen. Hlla parken ren och fin.

Kommer inte ihg vad skillnaden r p RC1 och RC2, rent grafikmssigt s r det vl ingen skillnad? Vilken version r egentligen bst och varfr?

Rckte ju med att du forskade fram dendr attraktionen med enbart en loop och en backe som sedan kte tillbaka baklnges. Vrida upp accelerationen p max och se de sm liven flyga
Citera
2010-01-31, 23:18
Medlem
RTC 1-2 r s jvla king!!!!!!!!! Lirade det som en galning frut.. 1an r helt klart bst.

Ska brja lite nu, finns bara 3an till Mac? :O
Nej nu blir det bootcamp... Har alla p skiva t o m.. dock r skivorna trasiga pga en heldel turer fram och tillbaka mellan polare fr hundra r sedan!
Atari har vl sjukt dligt med pengar nu ocks, och drfr det inte kommer en 4a? Blir att kpa allt igen d s dom kommer igng haha
Citera
2010-02-03, 11:19
Medlem
tordyvels avatar
satt och blev vldigt dugen p att spela nu. tnkte bara hra om det r ngon som vet vart jag kan f tag p det? antingen ladda ner eller i ngon butik. spelar ingen roll. bara jag fr tag p det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in