Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-17, 15:35
  #601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
du försökte inte ens titta första sidan

tog mig 3 sekunder och hitta svaret även fast jag redan visste

Finns inget svar då vi ej vet dosen.
Citera
2017-02-17, 16:36
  #602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrous66
Finns inget svar då vi ej vet dosen.


vad dillar du om? det är inte dosen som avgör det är ester och preparat
Citera
2017-02-17, 19:43
  #603
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
vad dillar du om? det är inte dosen som avgör det är ester och preparat

Vadå dillar?
Susta vet vi innehåller runt 100mg deka ester per ml, den lpnsammaste av dom i en susta.
Spårtiden skiljer givetvis på om du legat på 250mg ew eller 2g ew.

Edit:.man kanske räknar spårtid efter det har gått ur kroppen? Ex 2g susta 12v ca sedan +3månader spårtid. Dvs ca 24v från avhopp
__________________
Senast redigerad av Nitrous66 2017-02-17 kl. 19:48.
Citera
2017-02-18, 11:23
  #604
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrous66
Vadå dillar?
Susta vet vi innehåller runt 100mg deka ester per ml, den lpnsammaste av dom i en susta.
Spårtiden skiljer givetvis på om du legat på 250mg ew eller 2g ew.

Edit:.man kanske räknar spårtid efter det har gått ur kroppen? Ex 2g susta 12v ca sedan +3månader spårtid. Dvs ca 24v från avhopp


om du trycker 2,5 gram testo enanthate så räknar du inte 2500 / 250 = 10

spårtid på enanthate är 3 månader då tar du ju inte 3 månader gånger 10 om det är det du tror..

estern avgör endast hur lång tid det tar för det aktiva ämnet att frigöras och när man kollar efter steroider så kollar du först och främst efter estrar ingenting annat..

alltså utgår du ifrån estrarnas spårtider efter ditt sista stick, det har ingenting med hur mycket du tar.. visst det kan diffa lite hit och dit men vi pratar om någon vecka extra för susta om du har gasat på oordentligt!
Citera
2017-02-18, 13:32
  #605
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
om du trycker 2,5 gram testo enanthate så räknar du inte 2500 / 250 = 10

spårtid på enanthate är 3 månader då tar du ju inte 3 månader gånger 10 om det är det du tror..

estern avgör endast hur lång tid det tar för det aktiva ämnet att frigöras och när man kollar efter steroider så kollar du först och främst efter estrar ingenting annat..

alltså utgår du ifrån estrarnas spårtider efter ditt sista stick, det har ingenting med hur mycket du tar.. visst det kan diffa lite hit och dit men vi pratar om någon vecka extra för susta om du har gasat på oordentligt!

Du har helt rätt i att det inte blir tio gånger så lång tid med tio gånger dosen fast betydligt längre tid ändå.
Det går enkelt att räkna via t.ex. https://roidcalc.powerbody.ru/?langid=8
Om jag matar in 2500mg (med frontning första sticket tills steady state) får jag ca. 8.8mg kvar 80 dagar senare medans motsvarande för 250mg ger en tiondel av maxnivån samt nivån efter 80 dagar. Om man vill ha skillnaden mellan 2500 och 250mg kan man göra en ny kalkyl där steady state ligger på 8.8 och då tar det ca. 50 dagar innan nivån sjunker till en tiondel. Jag skulle därför säga att 2.5 gram deca skulle ta ca. 50 dagar längre för att få motsvarande nivå som en veckodos på 250mg.
Citera
2017-02-19, 00:22
  #606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Du har helt rätt i att det inte blir tio gånger så lång tid med tio gånger dosen fast betydligt längre tid ändå.
Det går enkelt att räkna via t.ex. https://roidcalc.powerbody.ru/?langid=8
Om jag matar in 2500mg (med frontning första sticket tills steady state) får jag ca. 8.8mg kvar 80 dagar senare medans motsvarande för 250mg ger en tiondel av maxnivån samt nivån efter 80 dagar. Om man vill ha skillnaden mellan 2500 och 250mg kan man göra en ny kalkyl där steady state ligger på 8.8 och då tar det ca. 50 dagar innan nivån sjunker till en tiondel. Jag skulle därför säga att 2.5 gram deca skulle ta ca. 50 dagar längre för att få motsvarande nivå som en veckodos på 250mg.


dom kollar fortfarande inte på dina nivåer, de letar efter estrar.. jag har inte sten koll på hur nivåerna ser ut men jag vet att det är inte relativt.. iallafall inte när blå ljusen dyker upp
Citera
2017-02-21, 11:19
  #607
Medlem
Vad har arbetsgivare för rätt/skyldigheter om man testas positivt för ASS? - sparken?

Och lite klurig fråga: Om man gör test efter tjänstledighet Där man valt att kura: syns det på test att bara estern är kvar, Men inga aktiva steroider = kur avslutad (om analys kan påvisa sånt)

Är själv i den situationen att jag möjligtvis får testa direkt efter återkommande efter tjänstledighet.
Och om jag kurat under tjänstledighet borde ju inte arbetsgivare ha rätt att sätta sig dömande till sålänge jag inte varit dopad aktivt på jobbet?
Citera
2017-02-21, 12:23
  #608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KI999
Vad har arbetsgivare för rätt/skyldigheter om man testas positivt för ASS? - sparken?

Och lite klurig fråga: Om man gör test efter tjänstledighet Där man valt att kura: syns det på test att bara estern är kvar, Men inga aktiva steroider = kur avslutad (om analys kan påvisa sånt)

Är själv i den situationen att jag möjligtvis får testa direkt efter återkommande efter tjänstledighet.
Och om jag kurat under tjänstledighet borde ju inte arbetsgivare ha rätt att sätta sig dömande till sålänge jag inte varit dopad aktivt på jobbet?
Vad i hela helvete har du för jobb där man blir dopingtestad efter tjänstledighet? Antar iofs att det kan finnas ett par sådana..

Testet kommer inte avgöra aktiva/oaktiva steroider, det kommer leta metaboliter som berättar ifall du har ämnena spårbara i kroppen eller ej, inte vilka nivåer eller hur nyss det var
Citera
2017-02-21, 13:39
  #609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KI999
Vad har arbetsgivare för rätt/skyldigheter om man testas positivt för ASS? - sparken?

Och lite klurig fråga: Om man gör test efter tjänstledighet Där man valt att kura: syns det på test att bara estern är kvar, Men inga aktiva steroider = kur avslutad (om analys kan påvisa sånt)

Är själv i den situationen att jag möjligtvis får testa direkt efter återkommande efter tjänstledighet.
Och om jag kurat under tjänstledighet borde ju inte arbetsgivare ha rätt att sätta sig dömande till sålänge jag inte varit dopad aktivt på jobbet?


en arbetsgivare har ingen rätt eller skyldighet gentemot AAS, samma som droger

en arbetsgivare bestämmer själv vilka han vill ha anställd men han kan helt klart använda det emot dig om du skulle ha några invändningar emot din uppsägan och då kan inte facket hjälpa dig o vise versa

om ester finns kvar så är du beräknad och klassad som dopad inget annat så lyder lagen
Citera
2017-02-22, 18:46
  #610
Medlem
Ok- Tack för klara besked..
Hittade denna artikel just om Testo.
Låter konstigt, men enligt den är just Testo svårare att bevisa att det tillsats

http://www.idrottsforskning.se/testo...ttre-tester-3/

Sen kan jag såklart inte gå in på vad jag jobbar med
Men vill gå klar min kur..
Så kanske en dum fråga-- men låt gå; OM jag går över till propp från Testo E sista månaden så kan väl det inte förlänga nedbrytningstid av E-estern?

Med det upplägget är jag isf safe med marginal
__________________
Senast redigerad av KI999 2017-02-22 kl. 18:53.
Citera
2017-02-23, 06:54
  #611
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Du har helt rätt i att det inte blir tio gånger så lång tid med tio gånger dosen fast betydligt längre tid ändå.
Det går enkelt att räkna via t.ex. https://roidcalc.powerbody.ru/?langid=8
Om jag matar in 2500mg (med frontning första sticket tills steady state) får jag ca. 8.8mg kvar 80 dagar senare medans motsvarande för 250mg ger en tiondel av maxnivån samt nivån efter 80 dagar. Om man vill ha skillnaden mellan 2500 och 250mg kan man göra en ny kalkyl där steady state ligger på 8.8 och då tar det ca. 50 dagar innan nivån sjunker till en tiondel. Jag skulle därför säga att 2.5 gram deca skulle ta ca. 50 dagar längre för att få motsvarande nivå som en veckodos på 250mg.

Roidcalc stämmer inte på låga doser. Som tidigare sagt är det mest beroende på estern. tar du 2500mg frigörs 1250 på 11 dagar, medan om du tar 250 så frigörs 125. Det skiljer, men mycket lite, i tid på ofantligt höga doser och 250mg e7d. Tar du 4 gram propp i veckan är du ändå ren på 3 veckor.
Citera
2017-02-23, 11:03
  #612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KI999
Ok- Tack för klara besked..
Hittade denna artikel just om Testo.
Låter konstigt, men enligt den är just Testo svårare att bevisa att det tillsats

http://www.idrottsforskning.se/testo...ttre-tester-3/

Sen kan jag såklart inte gå in på vad jag jobbar med
Men vill gå klar min kur..
Så kanske en dum fråga-- men låt gå; OM jag går över till propp från Testo E sista månaden så kan väl det inte förlänga nedbrytningstid av E-estern?

Med det upplägget är jag isf safe med marginal

du skulle kunna göra så men tänk på att du kommer få en topp på slutet av kuren isåfall med tanke på att propp frigörs snabbare, dock kanske det är ditt minsta bekymmer


testo är inte svårare att bevisa, det är broscience
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback