Citat:
Ursprungligen postat av eratoc
Jaha, smygnassarna? Nej inte direkt, jag vill bara få reda på vad som hänt med mördarna.
Samma sak hände John Hron, jag tycker lika synd om den killen men han finns det massor med trådar om redan och jag vet redan hur det är med hans mördare idag.
Men tack för inget!
Men bra då, då behöver du inte taåt dig heller.
Tycker det är skönt att folk inte fjantar om det där här. Lustigt nog gör dom det överall annanstans, men inte här.
Mig veteligen har fler dödats av rastiska/nazistiska gärningar än tvärt om. Därför finner jag det larvigt. Känns jävligt krystat att använda ett 8 år gammalt mord som någonslags kamp mot invandring.
Läste nånstans också att hans mamma även hade tagit avstånd från det där larvet dom håller på med. Fast jag vet inte hur sant det är. Kan vara nån anti-nazist som trollade fram nåt bara.
Konstigt annars, kan inte vara kul när folk som inte ens hade gått ur grundskolan när det hände använder honom som en martyr och orsak till att vissa människor bör åka härifrån.
EDIT:
För att inte tala om sidan som länkades till.
"Pojken"
Sen när började man kalla 17åringar för pojkar? Alla andra på sidan benämns med ålder eller "gänget". Snacka om sensations journalistik alá aftonbladet inspirerat.