2008-03-29, 10:40
Medlem
Tråden kanske dog för att folk mognat och smygnassarna slutat använda honom som martyr. Eller så gör dom det forfarande men resten har insett hur tjatigt det är.
Citera
2008-03-29, 15:36
Medlem
Krockodills avatar
Khaled Odeh fick givetvis skyddade personuppgifter av staten och han satt nog inte mer än ett år på psykhem.

Och JA, det är bekräftat att han var på en av motdemonstrationerna i Salem tillsammans med folk ur Afa.

Mordet är minst lika sjukt som mordet på John Hron men det är skillad på offer och offer...
Citera
2008-03-29, 17:43
Medlem
kramdjurs avatar
Här står lite mer om den av gärningsmännen som heter KO och dömdes till rättspsykiatriskvård:
http://www.nordisk.nu/showthread.php?t=2780&page=2
Citera
2008-03-30, 00:23
Citat:
Ursprungligen postat av Handguns
Tråden kanske dog för att folk mognat och smygnassarna slutat använda honom som martyr. Eller så gör dom det forfarande men resten har insett hur tjatigt det är.
Jaha, smygnassarna? Nej inte direkt, jag vill bara få reda på vad som hänt med mördarna.

Samma sak hände John Hron, jag tycker lika synd om den killen men han finns det massor med trådar om redan och jag vet redan hur det är med hans mördare idag.

Men tack för inget!

Citat:
Ursprungligen postat av Krockodill
Khaled Odeh fick givetvis skyddade personuppgifter av staten och han satt nog inte mer än ett år på psykhem.

Och JA, det är bekräftat att han var på en av motdemonstrationerna i Salem tillsammans med folk ur Afa.

Mordet är minst lika sjukt som mordet på John Hron men det är skillad på offer och offer...

Okej, nu är det jävligt svinaktigt av Khaled Odeh alltså. Var fick du reda på det här? Finns det nåt bevis för det, isåfall var? Låter intressant!

Citat:
Ursprungligen postat av kramdjur
Här står lite mer om den av gärningsmännen som heter KO och dömdes till rättspsykiatriskvård:
http://www.nordisk.nu/showthread.php?t=2780&page=2

Tack för länken min gode vän.
Citera
2008-03-31, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eratoc
Jaha, smygnassarna? Nej inte direkt, jag vill bara få reda på vad som hänt med mördarna.

Samma sak hände John Hron, jag tycker lika synd om den killen men han finns det massor med trådar om redan och jag vet redan hur det är med hans mördare idag.

Men tack för inget!

Men bra då, då behöver du inte taåt dig heller.

Tycker det är skönt att folk inte fjantar om det där här. Lustigt nog gör dom det överall annanstans, men inte här.

Mig veteligen har fler dödats av rastiska/nazistiska gärningar än tvärt om. Därför finner jag det larvigt. Känns jävligt krystat att använda ett 8 år gammalt mord som någonslags kamp mot invandring.

Läste nånstans också att hans mamma även hade tagit avstånd från det där larvet dom håller på med. Fast jag vet inte hur sant det är. Kan vara nån anti-nazist som trollade fram nåt bara.

Konstigt annars, kan inte vara kul när folk som inte ens hade gått ur grundskolan när det hände använder honom som en martyr och orsak till att vissa människor bör åka härifrån.

EDIT:
För att inte tala om sidan som länkades till.
"Pojken"

Sen när började man kalla 17åringar för pojkar? Alla andra på sidan benämns med ålder eller "gänget". Snacka om sensations journalistik alá aftonbladet inspirerat.
Senast redigerad av Handguns 2008-03-31 kl. 08:41.
Citera
2008-04-02, 02:09
Medlem
avans avatar
Citat:
Men bra då, då behöver du inte taåt dig heller.

Tycker det är skönt att folk inte fjantar om det där här. Lustigt nog gör dom det överall annanstans, men inte här.

Mig veteligen har fler dödats av rastiska/nazistiska gärningar än tvärt om. Därför finner jag det larvigt. Känns jävligt krystat att använda ett 8 år gammalt mord som någonslags kamp mot invandring.

Läste nånstans också att hans mamma även hade tagit avstånd från det där larvet dom håller på med. Fast jag vet inte hur sant det är. Kan vara nån anti-nazist som trollade fram nåt bara.

Konstigt annars, kan inte vara kul när folk som inte ens hade gått ur grundskolan när det hände använder honom som en martyr och orsak till att vissa människor bör åka härifrån.

EDIT:
För att inte tala om sidan som länkades till.
"Pojken"

Sen när började man kalla 17åringar för pojkar? Alla andra på sidan benämns med ålder eller "gänget". Snacka om sensations journalistik alá aftonbladet inspirerat.

jadu, jerzy juden sarnecki kallar ju män mellan 30-35 för smågrabbar... tänker nu på blattarna i södertälje som sköt med automatvapen in på en polisstation, efter att en tjej som blivit påhoppad av blattar satt där inne o lämnade sin redogörelse!!! så att kalla en 17 för pojk är väl rätt okej, jag skulle ju inte kalla det för man iaf. tonåring är han ju, och tonårspojkar har du väl aldrig hört förut va?
Citera
2008-04-02, 02:33
Medlem
Ja mordet var helt åt helvete.
Jag kände dock väl igen Wretström då vi bodde på samma lilla ort och en mindre passande martyr för den nationella rörelsen har jag svårt att tänka mig. Ytterligare en arg och förvirrad liten kille med skabbiga tatueringar och en död alkis till farsa, en levande alkis till morsa och uppenbara identitetsproblem.
Jag avskydde honom då men i efterhand så var det väldigt uppenbart att allt inte stod rätt till och att han behövde ett flertal olika former av hjälpsamma insatser.
Citera
2008-04-05, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av butitwassoooted
Ja mordet var helt åt helvete.
Jag kände dock väl igen Wretström då vi bodde på samma lilla ort och en mindre passande martyr för den nationella rörelsen har jag svårt att tänka mig. Ytterligare en arg och förvirrad liten kille med skabbiga tatueringar och en död alkis till farsa, en levande alkis till morsa och uppenbara identitetsproblem.
Jag avskydde honom då men i efterhand så var det väldigt uppenbart att allt inte stod rätt till och att han behövde ett flertal olika former av hjälpsamma insatser.

Men hur står det till med din skalle då? Du ursäktar ett bestialiskt mord riktat mot en svensk enbart för att hans farsa är en död alkis och hans morsa är en levande? Att dom är WT råder det inget tvivel men det är för i helvete inte okej för den sakens skull för svartskallegäng att slå ihjäl en sån person med påkar och plankor och sen skära halsen av han.
Citera
2008-04-05, 23:22
Bannlyst
Citat:

Men det är helt i sin ordning för pressen att skriva snyftartiklar om ensamkommande flyktingbarn (med mustasch) när dom är över 20 då?
Citera
2008-04-13, 15:14
Bannlyst
Någon med en OBJEKTIV och trovärdig källa till vad som verkligen hände natten han mördades?
Citera
2008-04-14, 12:23
Medlem
Redogörelsen för mordet var nog bland det jäkligaste jag läst i hela mitt liv. Hur sjukt som helst. Finns det ngn som kan berätta mer om omständigheterna och vad som hade hänt innan det fullkomligt psyk-sjuka överfallet. Man mår rtiktigt illa när man läser om våldet. Var har det gått snett? Ett livstidsstraff känns inte tillräckligt när man läser detta och gärningsmannen är alltså fri om man förstått det hela rätt?
Citera
2008-04-14, 19:57
Bannlyst
Har ingen bild på K.O.Men här finns lite annat att kika på...

http://www.balder.org/articles/hates...der-Sweden.php
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in