Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2002-04-16, 17:59
  #1
Medlem
Ops,.. är det så här man jobbar på OKEJ? :twisted:

http://www.newsoftheworld.co.uk/showbiz/showbiz3.html
http://www.expressen.se/article.asp?id=105165
http://www.okej.se/rockbear2002.shtml
Citera
2002-04-16, 22:36
  #2
Medlem
Securions avatar
Hur kommer det sig att unga tjejer viker upp sig för en kändis så fort dom får chansen? Och sen ångrar sig?

Dags att dra in rösträtten igen kanske? Dom verkar ju inte kunna ta ansvar för sin handlingar före 25 års ålder.

Nej tack, jag har en riktigt kvinna. Skulle aldrig ta i ett svenskt luder som 500 araber och diverse kändisar har varit på. Uuääääh.

Låt araberna ta våra äckliga horer så kan vi ta deras kvinnor istället.

(om du som svensk kvinna INTE stämmer in på denna beskrivning så känn dig stolt och ta inte åt dig.)
Citera
2002-04-17, 05:31
  #3
Medlem
livingdotss avatar
Mersina Bergqvist söp sig full, hånglade, följde med på en efterfest, och knullade Mark Feehily två gånger. (Allt enligt hennes egen utsaga i Aftonbladet.) Sen tar hon illa vid sig när han säger att han ska "jobba dagen efter". Hon säger: "Plötsligt var man inte värd någonting," och påstår sig må mycket dåligt över det som hände. Hon vill varna andra: "[Killarna i Westlife] är svin och får tjejer att må dåligt." I Expressen jämrar hon sig över att "[Mark] förändrades från att vara en trevlig kille till att bli iskall."

Ursäkta, men vafan gnäller den kändiskåta slampan över? Ingen tvingade tjejerna till att hångla och knulla med killarna i bandet. Är hon verkligen så jävlar dum att hon trodde att dom skulle få mer än ett knull, och tror att dom kommer att få några sympatier? Vem fan bryr sig? Vem fan bryr sig om nån av tjejerna var 17 år gammal? Inte en jävel. Det är inte olagligt att knulla med en 17-åring tjej. Det är inte heller moraliskt tvivelaktigt eftersom hon uppehöll sig på en nattklubb med 23-årsgräns och troligtvis aldrig uppgav sin rätta ålder.

Såna här tjejer får en och ifrågasätta om kvinnor har hjärnor över huvud taget.
Citera
2002-04-17, 05:48
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livingdots
Mersina Bergqvist söp sig full, hånglade, följde med på en efterfest, och knullade Mark Feehily två gånger. (Allt enligt hennes egen utsaga i Aftonbladet.) Sen tar hon illa vid sig när han säger att han ska "jobba dagen efter". Hon säger: "Plötsligt var man inte värd någonting," och påstår sig må mycket dåligt över det som hände. Hon vill varna andra: "[Killarna i Westlife] är svin och får tjejer att må dåligt." I Expressen jämrar hon sig över att "[Mark] förändrades från att vara en trevlig kille till att bli iskall."

Ursäkta, men vafan gnäller den kändiskåta slampan över? Ingen tvingade tjejerna till att hångla och knulla med killarna i bandet. Är hon verkligen så jävlar dum att hon trodde att dom skulle få mer än ett knull, och tror att dom kommer att få några sympatier? Vem fan bryr sig? Vem fan bryr sig om nån av tjejerna var 17 år gammal? Inte en jävel. Det är inte olagligt att knulla med en 17-åring tjej. Det är inte heller moraliskt tvivelaktigt eftersom hon uppehöll sig på en nattklubb med 23-årsgräns och troligtvis aldrig uppgav sin rätta ålder.

Såna här tjejer får en och ifrågasätta om kvinnor har hjärnor över huvud taget.

Problemet är att ni/vi förutsätter att kvinnor är rationella och tänkande varelser, det är de inte. Det finns en orsaker till varför kvinnor i alla tider har bestämts vara omyndiga. Kvinnor ska helt enkelt kontrolleras av sina fäder tills de gifter efter det så tar deras män tar över ansvaret. Man kan alltså inte förebrå de där tjejerna för vad de gjort eftersom deras fäder/bröder tillåter dem att vara horor, vilket alla tjejer är så fort de får chansen.
Citera
2002-04-18, 21:08
  #5
Medlem
Klaus Meines avatar
Vem vet hon kanske ljuger? Hon lär ju få en del stålar på att bli intervjuad o fotad, och vafan tar tidningarna upp nåt sånt totalt ointressant för? som sagt vem fan bryr sig? jävla hortidningar...
Citera
2002-04-19, 09:29
  #6
Medlem
re:

Citat:
Ursprungligen postat av Undrande
Problemet är att ni/vi förutsätter att kvinnor är rationella och tänkande varelser, det är de inte. Det finns en orsaker till varför kvinnor i alla tider har bestämts vara omyndiga. Kvinnor ska helt enkelt kontrolleras av sina fäder tills de gifter efter det så tar deras män tar över ansvaret. Man kan alltså inte förebrå de där tjejerna för vad de gjort eftersom deras fäder/bröder tillåter dem att vara horor, vilket alla tjejer är så fort de får chansen.

Du borde kanske ta kontakt med en tjej någongång. För det har du ju uppenbarligen inte gjort.
Citera
2002-04-19, 14:06
  #7
Medlem
BroderBaskers avatar
"Man kan alltså inte förebrå de där tjejerna för vad de gjort eftersom deras fäder/bröder tillåter dem att vara horor, vilket alla tjejer är så fort de får chansen"

Hehe, det där var fan det sämsta jag har hört. Slår vad om att du har föga erfarenhet av det täcka könet i allmänhet.
Citera
2002-04-19, 14:56
  #8
Medlem
Bwuaaa haaa haaa!!!


Jag har haft roligt!
Citera
2002-04-19, 15:12
  #9
Banned
Silvertejps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Hur kommer det sig att unga tjejer viker upp sig för en kändis så fort dom får chansen? Och sen ångrar sig?

Dags att dra in rösträtten igen kanske? Dom verkar ju inte kunna ta ansvar för sin handlingar före 25 års ålder.

Nej tack, jag har en riktigt kvinna. Skulle aldrig ta i ett svenskt luder som 500 araber och diverse kändisar har varit på. Uuääääh.

Låt araberna ta våra äckliga horer så kan vi ta deras kvinnor istället.

(om du som svensk kvinna INTE stämmer in på denna beskrivning så känn dig stolt och ta inte åt dig.)


Knullar man en tjej och är allmänt taskig och igonorant efteråt så får man ta konsekvenserna oavsett om man är känd eller ej :!:
Handling/konsekvenstänkande gäller ska väl gälla båda könen (detta sagt om uppträdande i allmänhet då jag inte tar skvallerblaskor på allvar)

/Jag tar inte åt mig men jag pissar ändå på din åsikt i frågan.
Citera
2002-04-22, 18:23
  #10
Medlem
Re: re:

Citat:
Ursprungligen postat av weryt
Du borde kanske ta kontakt med en tjej någongång. För det har du ju uppenbarligen inte gjort.

Citat:
Ursprungligen postat av BroderBasker
Hehe, det där var fan det sämsta jag har hört. Slår vad om att du har föga erfarenhet av det täcka könet i allmänhet.

Eh, jasså. Själv så skulle jag vilja påstå att jag troligen har mer empirisk forskning på området än ni har tillsammans. För ni är väl bara några finniga 18-åringar som kastar gatsten och ropar förvirrade floskler? Många tjejer knullar runt så jävla mycket och det är deras ansvarslösa föräldrar som låter de bete sig som horor och bli utnyttjade.

Det finns som sagt en orsak till varför kvinnor i alla tider har varit under förmyndare och på senare tid inte heller haft rösträtt.
Citera
2002-04-26, 07:37
  #11
Medlem
Tyvärr måste man ju hålla med ovannämnada, alltför ofta har det även i ens mest seriösa förhållanden med de mest seriösa tjejerna uppdagats att de har samlagat med ett antal som vida överstiger medelsiffran plus en nolla!!!! Frågan är då om det är jag som har problem eftersom det är jag som inte klarar av sånt eller om man skall vara "openminded" och acceptera sådan lättfothet......
Citera
2002-04-26, 13:17
  #12
Banned
Silvertejps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haganah
Tyvärr måste man ju hålla med ovannämnada, alltför ofta har det även i ens mest seriösa förhållanden med de mest seriösa tjejerna uppdagats att de har samlagat med ett antal som vida överstiger medelsiffran plus en nolla!!!! Frågan är då om det är jag som har problem eftersom det är jag som inte klarar av sånt eller om man skall vara "openminded" och acceptera sådan lättfothet......

Du får tycka precis vad du vill för din personliga del men förvänta dig inte allt för mycket medhåll.
För min del så skulle jag aldrig klara av att ha någon närmare kontakt med en bärare av den stinkande åsikten.
:evil:
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback