Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-07-21, 10:50
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bull.222
Stämmer bra, han va från Hässleholmstrakten....

Då så, lite rätt har jag ibland
Citera
2007-07-22, 00:21
  #14
Medlem
Tyrranics avatar
Jag tror inte det kom ut vilka de va som bombade palace, de va någon knepig jugoslav tror jag att han sa, om jag inte minns fel. Var hemma hos han "jimmy" som jag menade och min bror som känner han sa att han hade blivit skjuten i thailand, därför undrade jag om detta var samma kille. verkar dock inte vara det. För denna killen klara sig och hans kompis var den som dog.
Citera
2018-06-20, 15:21
  #15
Medlem
Jag kände Jimmy personligen. Jag visste även vem mördaren är då jag en gång på 90-talet hjälpte denne ur en jobbig situation mot kosovoalbaner.

Ingen dömdes för mordet på Jimmy som vissa här vill göra gällande.

Ja, Jimmy var en schysst kille som råkade hamna snett. Känns fel när folk säger att Jimmy satte sig i fel bil eftersom personerna i bilen var alla kompisar sedan länge.

Kanske var det ett vådaskott, kanske inte... Det lär nog aldrig komma fram. Känns dock märkligt och fördjävligt att ingen vedergeldat Jimmys död.
Citera
2018-06-20, 15:22
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Jag tror inte det kom ut vilka de va som bombade palace, de va någon knepig jugoslav tror jag att han sa, om jag inte minns fel. Var hemma hos han "jimmy" som jag menade och min bror som känner han sa att han hade blivit skjuten i thailand, därför undrade jag om detta var samma kille. verkar dock inte vara det. För denna killen klara sig och hans kompis var den som dog.

Nej det är inte samma kille. Jimmy sköts i Malmö.
Citera
2018-06-20, 15:24
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devilleaf
Bor??
Han är ju död...
Men om du menade var han bodde så tror jag han kom från skåne, nordösta delaen om jag inte har fel. Men jag är inte säker...

Nej han var inte rakad.
Citera
2018-06-20, 15:27
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frågande Fredde
Han var nog oskylldig eller ett offer för samhället

Nej det var han inte, han klagade aldrig heller..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback