Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-10, 17:39
  #121
Medlem
volvo 240s avatar
Ok har börjat läsa om böckerna som jag sa innan. Nu rä det riktigt pibnsamt tyvärr vilken PK-människa Child är...

Iaf efter typ 2000-talet började.

Bygger upp Reacher osm nån sorts supermanlig man. Sedan introducerar han kvinnliga kollegor etc som är absolut minst lika bra osv som han och oftast bättre på det mesta. Sedan massa onda vitingar med mera som man blir gråtvfärdig av att läsa så pinsamt är det.

En lite skum grej med är att han verkar fixerad vid MP5-K. Ungefär på samma sä't som Dean Koontz är fixerad vid Uzi. Ett sådant relativt obskyrt vapen som vartenda terrorist och ond människa har. Skumt.... Och nej, de går jättebra att läsa fristående.
Citera
2024-01-11, 14:13
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Ok har börjat läsa om böckerna som jag sa innan. Nu rä det riktigt pibnsamt tyvärr vilken PK-människa Child är...

Iaf efter typ 2000-talet började.

Bygger upp Reacher osm nån sorts supermanlig man. Sedan introducerar han kvinnliga kollegor etc som är absolut minst lika bra osv som han och oftast bättre på det mesta. Sedan massa onda vitingar med mera som man blir gråtvfärdig av att läsa så pinsamt är det.

En lite skum grej med är att han verkar fixerad vid MP5-K. Ungefär på samma sä't som Dean Koontz är fixerad vid Uzi. Ett sådant relativt obskyrt vapen som vartenda terrorist och ond människa har. Skumt.... Och nej, de går jättebra att läsa fristående.

Ja det är märkligt att alla kioskvältare kör med den woke taktiken. King, Connelly, koontz, child m fl. Tråkigt att de gör politik av sina historier.
Citera
2024-02-17, 14:16
  #123
Medlem
volvo 240s avatar
Läser nu Midnattslinjen för andra gången och måste säga att den nog är en av hans absolut bästa. Nog för att jag är svag för ett liv i en av de större och folkotätaste delstaterna men här ghör han något annorlunda och det är riktigt bra.

Helt annnan åsikt än när jag läste den första gången när den var ny.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback